/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sletning af indlæg
Fra : 100
Vist : 412 gange
255 point
Dato : 02-01-08 23:44

Hvordan kan det lade sig gøre at slette et indlæg her på siden? Altså et indlæg som jeg selv har skrevet. Bliver det slettet hvis jeg sletter kontoen?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-01-08 23:55

Hej til dig.

Det kan ikke lade sig gøre her på kandu

Det kan hverken lade sig gøre at slette enkelte indlæg ELLER selve kontoen/brugeren - alt bliver stående til evig tid.

Du kan forsøge at skrive til kanduteamet og bede dem slette et indlæg du har skrevet men det er ikke sikkert det vil lykkes dig - og du vil ikke kunne få slettet din konto herinde.

Godt nytår alligevel

Venlig hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-08 23:59

Som allerede skrevet, du kan ikke slette hverken indlæg eller din konto, vi kan til evig tid læse hvad du har skrevet, enkelte har dog fået Kandu teamet til at fjerne noget de har skrevet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-08 00:04

Supplement Enkelte er blevet slettet af kand samt deres indlæg tip mm PÅ grund af total dårlig opførsel men det vil jeg ikke tilråde ..bare en oplysning
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-08 00:05

Sød hun den der Vil. Du

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-01-08 00:08

Sune.......Man kan altså osse blive smidt ud, hvis man siger sandheden om Kandu, til og om en Kandumedarbejder

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 03-01-08 00:09

Hej Suno.

Tak, ja hun er dejlig, hun hedder Frida og er bare en lille hvalp på billedet
Nu er hun er voksen vuffer - ikke meget større men nøjagtig lige så dejlig

Godt nytår til dig, osse

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-08 00:10

Nå er det noget du ved noget om din lille

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-08 00:13

Hej Dorthe Jeg har selv 2 Dværg pencere af hjorteracen med brun pels og spej i nummeren og de er også bare så

Kommentar
Fra : 100

Dato : 03-01-08 00:13

Okay, jeg prøver at sende mail til admins.. så må vi lige afvente og se hvad der sker.

Hvis de ikke er behjælpelige. ja, så må de jo få lidt terror fra min side..

Tror nu nok de skal hjælpe mig. De virker som nogle flinke mennesker! :D

Godt nytår til jer alle. Og points vil blive givet til de rette snarest

Kommentar
Fra : 100

Dato : 03-01-08 00:14

Og please stop med at snakke om hunde inde i mit indlæg jeg får jo utallige mails om nye beskeder!! :D tak..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-01-08 00:15
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-08 00:17

Du ka da bare fjerne fluebenet på om du vil modtage mails i dette indlæg nederst på siden Vov Vov Hund hi hi

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 03-01-08 00:19

Hej 100.

Nå ok, så lader vi være med at pludre om vores vovser

(jeg syntes bare lige du skulle ha' en ekstra mailhilsen fra kandu )

OG - undskyld

FY klumme!! Slemme knajt!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-01-08 00:22

Hwa mener du Dorthe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-01-08 00:23

Jeg ville jo blot vise, at selv om Kandu smider nogen ud, så består profilen og dertilhørende indlæg.