/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Software deles om samme fil
Fra : ivanovic1
Vist : 506 gange
26 point
Dato : 02-01-08 19:34

Hej Alle,

Jeg har en ven som skal til at skrive en hovedopgave sammen med en anden. Han har hørt om at der findes et program som skulle være smart når to personer skal deles om samme dokument. Det er noget med at begge skulle kunne rette på samme tid.

Er der nogen der kender dette program eller eventuelt et andet smart program når to personer skal arbejde med samme dokument.

Mvh.

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 36 point
Dato : 02-01-08 19:49

Microsoft INTRANET SharePoint Web
Måske er det dette du tænker på:

Reducér antallet af e-mails & møder

Microsoft Windows SharePoint Services™ er en web løsning til arbejdsgrupper og teams, der er udviklet, så måden hvorpå dit team styrer oplysninger og aktiviteter på, forbedres væsentligt. Et SharePoint Web fungerer som centralt opbevaringssted for alle projektoplysninger - dokumenter, kontaktpersoner, opgaver, diskussioner og meget mere.

Fordel: I stedet for at sende adskillige emails rundt med projektoplysninger, bestyrelsesreferater, forslag og beslutninger, så kan man med et SharePoint Web samle alle projektoplysninger på en overskueligt web side. Hermed kan alle fastholde overblikket - modsat email rundsendinger, hvor alle hurtigt mister overblikket!

Medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere der via email er tilmeldt Jeres SharePoint Web / INTRANET, kan netop i realtime via enhver Internet browser styre, dele, organisere og vedligeholde...

* Nyheder
* Kalender
* Dokumenter
* Opgaver
* Kontakter
* Links
* Diskussioner
* Undersøgelser
* Afstemninger
* osv.

http://www.micronet.dk/Default.aspx?ID=22

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 17-01-08 21:29

Tak for svaret iah.