/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sims2
Fra : OleP
Vist : 627 gange
50 point
Dato : 02-01-08 19:34

Nogen der kan hjælpe?? min datter har sims2 som hun spiller på sin pc...nu har hun fået en masse tillægs-pakker men når hun vil installere dem så siger den at hun skal sætte sims2 cd nr 4 ind....problemet er bare at der kun fulgte 1 disk med...og ikke 4...

Nogen der kender til problemet?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : calista

Dato : 02-01-08 20:01

Det er CD4 fra det oprindelige spil. Ikke fra tillægspakken.

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 02-01-08 20:13

det er jeg desværre godt klar over...problemet er bare at da vi åbnede sims2 var der kun 1 cd med og ikke 4...og når jeg så vil installere nogle af de mange ekstrapakker hun har fået i julegave så vil den lave en slags opdatering af sims2 til sidst og så er det den spørger efter disk 4 fra det oprindelige sims2...og den har vi ikke,så computeren fjerner bare vores nye installation af ekstrapakken som vi prøver at installere...

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 02-01-08 20:14

eller er det mig der har misforstået det...er det cd 4 fra sims1??

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 02-01-08 23:14

ring til ea games imorgen og få dem til at hjælpe dig - de er vældig flinke til det
tlf.: 45 28 70 14

ps sims 1 og 2 har ikke noget med hinanden at gøre

ps ps - måden spillene køres ind på er afhængig af version og tillægspakker - det vil du få forklaret til fulde

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 03-01-08 00:37

Hej

I cd udgaven var der 4 stk, hvis du har dvd udgaven kun 1kan ses på pakning. tykkelse og cd-rom eller dvd-rom

Kommentar
Fra : skt_Thomas

Dato : 05-01-08 22:52

har du prøvet at sætte dvd'en (eller er det en cd?) fra spil 1 ind? dét burde ellers virke.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 05-01-08 23:41

OleP

Er det løst eller hvad evt. anuller spørgsmål, irriterende at blive ved med at få det når du har fået svar

Godkendelse af svar
Fra : OleP

Dato : 07-01-08 14:14

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-01-08 15:30

velbekomme

Kommentar
Fra : simon10001

Dato : 19-01-08 15:21

hvis det er xtrapakker skal du ikke have skive til hvis det er udvidelsespakker skal du have den