/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
navn til butik
Fra : Rebekka90
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 02-01-08 18:31

Hej jeg er en pige på 16 år, som går i 10. kl. og der er vi igang med at lave en butik der sælger naturkosmetiske produkter og jeg ville hører om I måske havde et godt navn til butikken og serien.?
Selv foreslog jeg "The natural shop" til butiksnavn og " All natural" til serien, men det må ikke indeholde Natural da min lærer synes det bliver svært at sige for mange gange, så vil blive super glad hvis I måske havde et rigtig godt navn.
Knuz

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 02-01-08 18:39

Hej Rebekka90

Du er forholdsvis ny bruger, så det må skyldes ukendskab - at du glemmer at lukke dine spørgsmål.
Derudover, er der også større chance for et fornuftigt svar - hvis man selv deltager med kommentarer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-01-08 19:07

Naturbutikken.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-01-08 19:12

Måske - "Naturligvis" - var det en ide?
Held og lykke med projektet

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 02-01-08 19:29

Øko-mik

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-08 19:35

Kosmetura
mvh Svend

Kommentar
Fra : Rebekka90

Dato : 02-01-08 19:52

IBM760

hva mener du med det ??

I andre tak for svarene, det er noget jeg vil overveje :)

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-01-08 20:20

naturligheden

fordi der i en evt. reklame kan sættes fornuftige vendinger på.

f.els. et naturligt look - kommer i første række ...ja, det går nu ikke helt godt, der skal øves først.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-08 20:28

Jeg har ellers også mange ideer men når jeg så ser at du annulerer alt du har spurgt om herinde selvom en masse mennesker sidder og bruger tid på dig og at du heller ikke svarer på tillægsspørgsmål i dine spørgsmål så er det jo at jeg tænker Ærgelig bærvelig det gider man jo ik bruge tid på Det må du lærer the hard way do

Mvh Og godt nytår Sunowich

Kommentar
Fra : Rebekka90

Dato : 02-01-08 20:39

Sunowich hvad ?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 02-01-08 22:41

Rebekka90 - det jeg henviser til er følgende:

Du har i alt stillet 4 spørgsmål, men ikke accepteret nogen af svarene:
- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 4

De 3 spørgsmål, som du har annulleret er der mange personer der har kommet med mange svar/indlæg til - men du har ikke gidet at acceptere nogen af svarene.
En måde man også kan vise lidt interesse, er også ved at deltage med kommentarer.

Det er formodentlig også det, at Sunowich mener.

I dette spørgsmål, har du fået flere god bud på dit spørgsmål - så du kan f.eks. vælge at "acceptere" et af dem - det vil pynte på din statistik.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 03-01-08 00:03

Butiksindehaveren hedder Line!

Produktserien hedder selvfølge 'Lines'
- og butikken? Jamen dens navn er da 'Nature Line'

*****************************
"Er De forvirret? Følg med i næste anullerede spørgsmål "

Godt nytår og venlig hilsen
Dorthe

Kommentar
Fra : Rebekka90

Dato : 03-01-08 13:16

IBM760 hvordan acceptere mand a ?

Godkendelse af svar
Fra : Rebekka90

Dato : 03-01-08 13:16

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-08 14:06

Godt gået man skal jo lærer hele livet
Hav et godt år mvh Sunowich

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-01-08 14:09

Tak for det, og godt du har lært at akceptere spørgsmål, Svend

Kommentar
Fra : Rebekka90

Dato : 03-01-08 19:05

tak Sunowich og svend