/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Amigo på DR1
Fra : michaelmoeslund
Vist : 1165 gange
100 point
Dato : 02-01-08 17:23

Kan man forære 2 børn en fed HD motorcykel for åben skærm, for derefter at lade en rockertype valse ind og tage den fra dem igen?

Den er vel vundet fair and square

Det må være ulovligt....

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 02-01-08 17:30

Ja i lige måde.

Hvad er det du henviser til???? (link)

Jeg købte også en lynlotto kupon til Kr. 50,00 uden at vinde, det er vel heller ikke fair, eller hvad
(ekspedienten havde lovet at jeg vandt mindst en million på kuponen!!!)

MVH

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 02-01-08 17:31

prøv at læse overskriften...

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 02-01-08 17:40

JA JA men jeg (og andre) ser altså ikke allle udsendelser på alle kanaler!!!!! heller ikke DR1.

Findes det på internetsiden, så vi kan se, hvad det er du snakker om???

MVH

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 02-01-08 17:46

Nåhh ja undskyld så da,

Tjekker lige om den er online

Blev altså bare lidt harm over hvad de havde gang i....

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 02-01-08 18:02

programmet ligger godt nok lige til at se

Amigo på dr1 startede 1700

Aner ikke hvordan jeg linker til det(prøvede lige, linket fylder 75cm)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-08 18:03

Nu har jeg ikke set udsendelsen, men det må være denne du tænker på, som blev sendt i dag kl. 17:00

Citat
17.00 Amigo
Gameshow for børn.
Et af dagens hold er så heldige at vinde en vaskeægte Harley Davidson-motorcykel. Få svaret på, hvem der har flest muskler: en stor stærk værkstedsarbejder eller en lille sød balletdanser? Se, hvem der vinder fornøjelsen af at kravle op ad præmiestigen. Og er det to stop med den lokale rutebil eller en supersej skiferie til et af Europas sejeste skisportssteder, de skal på? Vært: Jacob Riising.

Sluttede konkurrencen så, da rockertypen hentede den HD, eller gik børnene videre til en "finale" !!!

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 02-01-08 18:09

Det var en bonusrunde, hvor 2 drenge vandt motorcyklen, den blev så taget fra dem igen, af ham tyrenakken..

Hvorefter de ikke gik videre til finalen

Det er sikkert bare mig, men for hunde da jeg kan blive sur når det ikke er fair play over for børn!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-08 18:27

Nu sidder jeg og ser Amigo.

Korrekt drengene svarede rigtigt på et bonusspørgsmål, men ved så ikke om de skulle have vundet konkurrencen, for at få deres bonusgave.

Men noget helt andet , at udsætte en bonuspræmie til børn på ca. 12 år , som er en HD !!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-08 18:37

Udsendelsen kan ses her

http://www.dr.dk/

I venstre side .... dr.dk tv .... se program .... flere programmer, så kan du vælge Amigo

Annuller spørgsmålet
Fra : michaelmoeslund

Dato : 31-01-08 15:56

Det lader ikke til at alle andre blev lige så forarget som mig...

ville ellers gerne tryne folk der snyder børn!