/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
1. pladsen 01.04.2008
Fra : Guild
Vist : 805 gange
100 point
Dato : 02-01-08 17:18

Jeg har igen fødselsdag den 1. april 2008 .. derfor en gave fra mig på:

5000 POINT = 5 kilo
til den der gætter
Hvem er på 1. pladsen på "Årets bedste" på denne dato ?

Fjollet .. måske ja, men jeg ved ikke hvad jeg ellers skal bruge min "formue" på. Svarer ingen rigtigt, vil de "bedste skud" blive honoreret.

Håber vi alle får et Godt Kandu-År !!

/PG

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 02-01-08 17:27

APRILSNAR

MVH

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-01-08 17:38

Hej viskinge

Ja den kommentar har jeg fået i gennem mange år .. NEJ det er IKKE en aprilsnar. Jeg har virkelig fødselsdag på denne dato, og de 5 kilo står ved magt .. be sure !!

/PG

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-01-08 17:52

Jeg gætter ikke,
jeg er sikker på det er refi,
hilsen Svend

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 02-01-08 18:05

Jeg siger som Svend

DET ER REFI

Tillykke til jer begge den 1.4.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-08 18:17

det gør den der den 1. april 2008 kl 23:59 ligger først

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-08 18:18

ps hvis der ikke er nogen der sidder og venter til kl 00:00

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-01-08 19:12

Tror det er Nordsted1

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-08 19:31

Hvem en poeintjæger garntrret

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-08 19:33

Ups ka slet ik stave a bar henrykkelse Garnteret ""Hya fo di orbænne ""

Mvh Sunowich

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-01-08 19:49

Vi kunne jo alle smide et par kilo oven i til den heldige---så havde vi måske også årets bedste med det sammme

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-01-08 20:21

Tjaaaaa.....
Vi ka' jo prøve med udelukkelsesmetoden.
Det bliver IKKE mig !
Gambrinus

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 02-01-08 21:41

ja nu er der jo bud på både refi og Nordsted1 så¨jeg gætter på miritdk

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-01-08 21:41

Der er vist ingen tvivl om at det må blive mig.....................hvis jeg lige får de point.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-01-08 14:42

Nordsted1, den gæve qvind!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-08 19:35

Guild du skriver

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har igen fødselsdag den 1. april 2008 .. derfor en gave fra mig på:

5000 POINT = 5 kilo
til den der gætter
Hvem er på 1. pladsen på "Årets bedste" på denne dato ?

Et er at du vil gøre opmærksom på din fødselsdag, det er da ok, men at du med dette spørgsmål også "opfordrer" til unødigt pointræs, som intet har med vidensdeling at gøre, det er med til at ødelægge kandu.

Med det mener jeg:

"Enhver bruger, der i dette spørgsmål giver et gæt, vil meget gerne "vinde" 5.000 point.
Der vil blive givet for mange point til intetsigende spørgsmål, som kun bliver oprettet så den bruger man har stemt på kan komme på 1. pladsen.
Da du ikke har sat en deadline, så går jeg ud fra at det er den 31.03.08, så dette pointræs vil fortsætte i mere end 3 måneder.
Kun med det formål at uddele point til sin favorit. Det er så småt begyndt, men jeg tror det vil tage til, når vi nærmer os den 1. april 2008.
Og den 31.03.08 kl. ca. 23:59 vil den endelige pointjæger vise sig.
Men inden da, så vil kandu være fyldt med "point til dig, eller andre intetsigende tråde" "

Held og lykke med jagten på 5.000 point LOOOL

P.S.

Guild du har ikke overset noget, jeg har intet bud på en "vinder"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-01-08 20:25

Og? ans

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-01-08 20:31

Jeg ville gerne gætte på Ans - men det tør jeg ikke.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-01-08 20:43

Ans har jo ret.

De udlovede points står jo slet ikke i forhold til den indsats og "belønning",
der ellers gives i andre spørgsmål her i kandu.

Svend, der kun vil tildele min kandidat "refi" points,
som han har ærligt har fortjent ved konkret viden og hardt arbejde...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-01-08 21:03

Ja vel har Ans da ret...................ingen tvivl om det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-01-08 21:04

Camillasmoster

Hvad er det du ikke har forstået i mit indlæg

svendgiversen

Citat
svendgiversen

Dato : 04-01-08 20:43

--------------------------------------------------------------------------------
Ans har jo ret.

De udlovede points står jo slet ikke i forhold til den indsats og "belønning",
der ellers gives i andre spørgsmål her i kandu.

Svend, der kun vil tildele min kandidat "refi" points,
som han har ærligt har fortjent ved konkret viden og hardt arbejde...

Jeg ved ikke om det er dig eller mig, der har misforstået spørgsmålet !!!!!

Men som jeg har opfattet det, så er det den eller de brugere, der gætter rigtigt på hvem, der bliver nr. 1 den første april 2008, der får tildelt 5.000 point (evt. delt blandt flere brugere).
Du deltager jo selv i det pointræs for at vinde 5.000 point LOOOL

Eyvind, du har jo gættet på dig selv

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-01-08 21:08

Ja vel har jeg så, og det er da også en af årsgerne til at jeg ikke tør gætte på dig Ans.
Men jeg ville gerne.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-01-08 21:34

Tjaaa---en løsning kunne være at alle ventede med at "gætte" til den 31/3, hvis man nu vil have point

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 04-01-08 21:55

Gider ikke at få flere e-mail vedr. denne tråd pga ævl og bævl og gætværk.
Fjerner lige fluebenet.

MVH

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-01-08 00:32

viskinge - det kan jeg godt forstå, for jeg kan ikke se, hvorfor man ikke kan lave en hyggetråd, som denne.

At man så får point for det - giv mig nul poænger, og jeg kommer stadig ind og hyggeævler!

Nogle er mere gavmilde end andre - hvad er der galt i det?

Hvem véd, hvilken baggrund hver enkelt har for at gå herind! INGEN!

ans - du må jo selv være pointrytter, siden du går så højt op i det.

Lad os nu få lidt sjov ud det - dem der ikke vil være med til det såkaldte "pointrytteri" kan da bare fjerne fluebenet...... istedet for at brokke sig og ødelægge tråden...

Moster

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 05-01-08 00:42

godt svar camillas moster

det er da mest for hyggens skyld man bruger tid herinde, og så selvfølgelig få svar på det man spørger om og svare på det man mener at vide lidt/ meget om eller bare deltage i debatten men sin egen mening.

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-01-08 15:50

chicapigen

Citat
eller bare deltage i debatten men sin egen mening.

Det er jo det jeg gør

Camillasmoster

Citat
ans - du må jo selv være pointrytter, siden du går så højt op i det.

Hvis jeg var pointrytter, så havde jeg stemt på en bruger i denne tråd, som andre har gjort.
Kan du se forskellen

Jeg står stadig ved mit tidligere indlæg

http://www.kandu.dk/spg114846.aspx#1294795

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-01-08 18:05

Det' da i orden, ans , men du "risikerer" at få poængerne

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 07-01-08 16:46

> ans og andre

Deadline i denne tråd bliver den 15. februar. Så lukkes tråden, og uddeling foretages på min fødselsdag.

Der er absolut ikke nogle politiske / stategiske undertoner, men måske teste en viden om hvem der kommer først over målstregen den 01.04.08 .. eller kald det "alternativ vidensdeling".

Hvis modstanden bliver for stor, kan jeg jo bare "glemme" mit tilbud. Se lyst og positivt på tingene. Sølle 5000 kan vel ikke vælte eller ødelægge Kandu !

/PG

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-01-08 08:30

Og hvem gætter så på Nettys Sauna? Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-01-08 19:12

Ingen hoppede på den med at gætte på Sauna pigen Netty, men hvad med HelleBirgitte?
Skynd jer at gætte på hende, Svend

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-01-08 19:25

Ærlige tjente siger du svend hvorherre bevars " den store jæger " http://www.kandu.dk/Spg115894.aspx

Mvh Sunowich

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-01-08 19:39

Og dem er der massere af altså lignende tråde med"ærlige Tjente poient fra refidrengen med indbygget arrogance" så jo leg i bare videre. Ans hvor har du evig ret her

Mvh Og God Aften Fra SunoFisk

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-01-08 19:43

Så lykkedes det da at få nogen til at reagere.

Vist det forkerte link Suno, men rigtigt:
Points tjenes ved konkret viden og ærligt, hårdt arbejde...Svend

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-01-08 21:18

Overhovedet ikke forkert link Men grim måde at jagte poient på fra refividunderet jo da Han gør det tit det der nummer med at ævle et eller andet af for derefter at få poientne og spørger man ham om facts er man barnlig eller en klovn eller andet arrogant hvad han nu kan komme afsted med og når så der er for hedt skrider han UDEN AT SVARER NOGEN SINDE Han kan skam være dygtig og belærende men arrogancen ligger og lurer i en undertone for det meste og hans maske er denne her

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-01-08 12:37

Når vi ser bort fra poængerne, synes jeg, at det er sjovt med en gætteleg indimellem....

Som Gambrinus så rigtigt siger:" Det bliver ihvertfald ikke mig".

Men jeg vil gerne være med til at se, hvem det bliver!

Moster

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-02-08 09:05

Jeg blev i går beskyldt for at favorisere min kandidat refi,
ved at stille spørgsmål, hvor jeg kendte svaret, og give points til ham.
Da mit dementi kom efter at spørgsmålet var lukket, fik ikke mange set det...
Så jeg vil lige resumere og understrege et par ting:

>Jeg gætter ikke, jeg er sikker på det er refi.

Sidste år var refi jo helt suveræn med points på næsten det dobbelte af nummer to;
det er han ikke mere, og tilsyneladende tog jeg fejl, men jeg gættede ikke...

Og skulle refi alligevel føre i points 1. April, lad være med at give points til mig.
Jeg ønsker kun at modtage points jeg har (for)tjent ved konkret viden eller hårdt arbejde.

Og de mange points står jo slet ikke i forhold til indsatsen, Svend

Annuller spørgsmålet
Fra : Guild

Dato : 14-02-08 16:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål