/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Alfabet-ridderne
Fra : TCO
Vist : 1268 gange
80 point
Dato : 15-02-03 00:21

Er der nogen som har alle afsnittene af Alfabet-ridderne på deres computer hvis ja så vil jeg meget gerne have dem.

Please Help!

Kommentar
Fra : cumano

Dato : 15-02-03 00:30

Hmm.. Nu er kandu jo ikke ligefrem noget share-sted
Men hvis du virkelig har brug for dem, så brug et eller andet peer-to-peer program..
søg på download.com efter et, men jeg nævner ingen navne.. og har heller aldrig sagt dette

/Cumano

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 15-02-03 01:16

overnet !!

Kommentar
Fra : TCO

Dato : 16-02-03 00:46

alfabetridderne er ikke ulovlige og kan ikke hentes nogen steder heller ikke på nogen peer-to-peer programmer. Svar venligst hvis der er nogen der har dem.

Kommentar
Fra : cumano

Dato : 16-02-03 01:17

Det jeg siger er jo bare at kandu.dk ikke er noget sharing-sted..
I øvrigt kan jeg da fortælle dig at man sagtens kan finde Alfabetridderne på diverse peer-to-peer programmer..
Prøv med eMule eller Direct Connect

/Cumano

Kommentar
Fra : TCO

Dato : 16-02-03 22:51

Jeg kan ikke få Direct Connect eller eMule til at virke hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : cumano

Dato : 16-02-03 22:56

Det kommer jo an på hvad problemet er..
kan du slet ikke komme ind i dem??
eller kan du ikke connecte til nogle servere?

/Cumano

Kommentar
Fra : TCO

Dato : 17-02-03 00:30

jeg kan ikke connecte på nogen af dem. Det med alle mulige indstillinger er jeg ikke så god til.

Kommentar
Fra : TCO

Dato : 24-02-03 23:55

Er der ikke nogen som kan hjælpe mig med at få fat i dem?

Hvis der nogen som har dem svar venligst

Kommentar
Fra : harley

Dato : 28-02-03 18:12

Jeg har set et par afsnit på overnet, det er muligt at der stadig er en der ligger inde med dem