/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Thomson Scenium 52 bagpro,. TV
Fra : EA_HS
Vist : 981 gange
300 point
Dato : 02-01-08 13:21

Hej er der nogen der kender til dette TV "monstrom"
har overvejet at købe et brugt,..
men er det analog eller digital,..
jeg mener,..... hvis DR. TV. stopper alm. tv udsendelser,.
som der har været tale om,
så er det måske "ubrugeligt" efter et års tid,..?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-01-08 13:53

For det første går der et par år før de lukker helt for analog...................men der findes nok en adapter til den tid. Om nogle år er en 52" nok også for lille hvis der skal ses flere programmer på een gang.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-01-08 14:08

Set ud fra et investeringsperspektiv, og det er vel derfor du stiller spørgmålet under imvestering??? er det sikkert elendigt, men ud fra et underholdningssynspunkt kan det sikkert være sjovt nok. Og en boks der kan konvertere dvb/t (digitalt antennebaseret system (t for terrestrisk=jordbårent)) og dvb/s (satelitter, alså parabol) koster ikke det helt store, så du kan sikkert bruge det mange år endnu.

Så er det lige det med opløsning, som du nok bør checke, og endelig skifter man formentlig system for digitale sendinger om få år, så der er ikke noget der er fremtidssikret

Og til næste år er det billigere og blah blah blah, men det er nu ret sjovt at have noget ordentligt grej i stedet for at vente på det rigtige og endelige