/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internetforbindelsen lukker ne
Fra : lexusmerlot
Vist : 706 gange
100 point
Dato : 02-01-08 12:17

Hvordan ændrer jeg opsætningen i VISTA så netforbindelsen ikke lukker ned af sig selv ved inaktivitet? Min søn prøver at installere et spil på hans computer, og skal gå online for at færdiggøre installationen. Inden den er færdig er netforbindelsen afbrudt. Hvad kan man gøre?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-01-08 16:26

Da ingen svarer, tror du så ikke det skyldes dine svar:
- Ubesvarede 4
- Besvarede 5
- Annullerede 15

Kommentar
Fra : lexusmerlot

Dato : 02-01-08 16:41

tak for svaret!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-01-08 21:11

Det var så lidt, så nu kan du annullere som du plejer.

Kommentar
Fra : lexusmerlot

Dato : 02-01-08 21:27

Det kunne være rart at slippe for disse mavesure kommentarer. Hvilke holdninger der ligger til grund for mine reaktioner kommer jo i bund og grund ikke andre brugere ved, blot tonen i kommunikationen holdes sober og klar.

Accepteret svar
Fra : Aussi

Modtaget 100 point
Dato : 04-01-08 16:30

Som i alle styresystemer er det opsætningen for netkortet.
her har du et antal faneblade, hvoraf et hedder "Strømstyring", - her finder du "problemet".

- rart at få lidt point før du lukker ned

Godkendelse af svar
Fra : lexusmerlot

Dato : 04-01-08 17:23

Tak for svaret Aussi.