/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
elektriske sokker
Fra : jes-a
Vist : 3675 gange
50 point
Dato : 02-01-08 11:33

Er der noget her, der kender til et sted i danmark, hvor man kan købe sokker med indbygget varmelegeme drevet af batterier.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 02-01-08 11:43

Det er godtnok blevet koldt!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-08 11:51

Et peberkorn om dagen sluges helt og efter en uge skulle du ikke have kolde tæer Ifølge min mor som fylder 80 her den 26 januar og skulle hjælpe ifølge flere der har prøvet Har ikke selv kolde tæer af natur og så sparer du på energien
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-08 11:53

Tror sku egentligt heller ikke det er sundt med varmelegmer indelukket sammen med tæerne

Kommentar
Fra : strits

Dato : 02-01-08 11:53

Hej

Her nogle adr.

http://www.minitech.no/accounts/500139/File/12177.pdf

http://el-scootere.no/els/produkt.asp?s=2&kat=7&pid=1211

Har kun fundet det i Norge.

Men du skal i sportsforretninger eller i nogle MC-forretninger.

God fornøjelse..

Strit

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-01-08 11:55
Kommentar
Fra : jes-a

Dato : 02-01-08 12:13

Jeg har også kun problemer med kolde tær når jeg sidder stille. Selvom jeg har både tykke sokker og termofodtøj på.

Jeg gad vide hvad de sokker består af. Det må da være noget man kan lave selv. Er det ikke bare en masse tynde tråde.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 60 point
Dato : 02-01-08 12:20

tja der står jo, at sokkerne er lavet af en blanding af uld og kunststof med tynde varmeelementer under tæerne - ved ik´ lige om det er et gør-det-selv-projekt
-men håber da du finder en løsning på dit problem

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-01-08 19:35

husk lige at acceptere svar

Godkendelse af svar
Fra : jes-a

Dato : 04-01-08 22:44

Jeg må se om jeg gider købe nogen eller fryse på tæerene eller med held finde nogle super varme sokker.