/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Vandrør på mål
Fra : jesper.s
Vist : 1254 gange
69 point
Dato : 02-01-08 10:09

Hvor kan jeg købe vandrør (stål) på mål, med gevind? Jeg bor på Nørrebreo i København.

Kommentar
Fra : hennooah

Dato : 02-01-08 10:34

Byggemarkeder har forskellige længder ellers kan du prøve i en vvs butik hvor de har servicemedarbejdere der kører ud.
Der kan du sikkert bestille de længder du skal bruge.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 02-01-08 12:45

De findes ikke i standardlængder - du må alliere dig med et værksted.

Accepteret svar
Fra : Yatowi

Modtaget 69 point
Dato : 03-01-08 08:07

Langt de fleste byggemarkeder har rør med høkergevind", men som regel kun i korte længder ( 1 - 2 meter )
Det er lige så godt at kontakte en blikkenslager og få ham til at skære dem i de længder du har brug for.

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 13-01-08 11:58

Tak for svaret Yatowi.