/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Adresser
Fra : Smukke_Ole
Vist : 401 gange
300 point
Dato : 02-01-08 09:56

Hej !

Min firewall kommer hele tiden med en advarsel om, at min compüter har forsøgt at få forbindelse til en bestemt adresse via NetBios-
Er der et sted, hvor man kan få oplysning om, hvem/hvad der gemmer sig bag en bestemt adresse ?
Eller et sted, hvor man kan få oplyst, om en bestemt adresse er "farlig" eller ej ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 02-01-08 12:08

Hej smukke_ole

Jeg kendte på et tidspunkt et par sider, men husker ikke adresserne... Prøvede derfor lige at søge på goggle og fandt en side, som hedder "www.validator.w3.org"
Prøv at finde siden og se om det er noget

Held og lykke

mlkl

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 02-01-08 12:55

-> mlkl

Hej !

Dit link er ikke så godt. Internet Explorer kan ikke vise siden

Smukke_Ole

Annuller spørgsmålet
Fra : Smukke_Ole

Dato : 02-01-08 13:29

Jeg har fundet ud af, at den adresse, firewall'en hele tiden prøver på at komme i forbindelse med er min ATA telefon-adapter til Voice ocer IP

Smukke_Ole