/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Boblebad
Fra : nullerbullerpige
Vist : 967 gange
240 point
Dato : 01-01-08 18:06

Hej.
Har købt et hus med boblebad. På kanten af badet er der et låg som man kan skrue af og det er ligesom at man skal hælde noget i det.... Nogle som ved hvad jeg mener og hvad det er til?
Mærket er Danline, har skrevet en mail til dem, men de svarer ikke...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-08 18:17

Mon ikke det er til badeolie??

Badeolie i dit danline spabad

Ja, du kan bruge badeolier i dit Danline Spabad. Det ødelægger ikke hverken ventiler eller slanger. Et bad tilsat badeolie eller et andet badeprodukt vil til gengæld efterlade en tynd hinde på overfladen af karet. Den skal vaskes ordentligt af efter badet. Det gøres bedst med et klorprodukt. Vi anbefaler SPACARE, som tilbyder et komplet program til rensning og vedligeholdelse. Du finder SPACARE hos din Danline forhandler.

www.spacare.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-08 18:32

Er det en af de modeller her, du har overtaget

http://www.danline.com/dk_20.php

så vil det måske være muligt at kunne svare dig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-01-08 18:37

Du skriver at du har sendt en mail til Danline, hvorfor ikke ringe til dem

http://www.danline.com/kontakt-1.php

de tager vel telefonen, (jeg ved godt at der kan være lang ventetid, når der ringes til et firma), men prøv.

Så får du et konkret svar på dit spørgsmål.

Godt nytår

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 02-01-08 10:24

Hej ans.
Det der minder mest om mit spabad er Monarch og skruelåget er også vist på billedet. Det er det som sidder længst til venstre...

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 02-01-08 14:17

Mon ikke det er til noget anti-kalk-middel.......

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 05-01-08 12:09

Nogen som ved det mere præsist?

Annuller spørgsmålet
Fra : nullerbullerpige

Dato : 01-03-08 09:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål