/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC S710 trådløst net...
Fra : Oompa_Loompa
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 01-01-08 16:39

Hej.

Jeg har netop købt en s710 fra HTC... den har trådløst net og jeg har netop sat den op efter denne måde.: http://www.eksperten.dk/spm/789353

Den står nu bare til at vil oprette forbindels, men hopper adrig på... Er der nogen der lige har en fed ide til hvad det kan skyldes...???

Ville sgu gerne have det op at køre...

Mvh
Oompa

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 01-01-08 16:52

Prøv denne side, du kan bare oprette dig som bruger.

http://www.qtek-user.dk/

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 01-01-08 17:00

der var intet...
Men ellers en god side med hensyn til andre problemer der kan opstå...

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 01-01-08 17:39

problemet er løst...

Annuller spørgsmålet
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 01-01-08 17:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål