/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Overføre til ekstern harddisk
Fra : klanger
Vist : 3040 gange
100 point
Dato : 31-12-07 13:36

Vil gerne være sikker på, at overføre alt fra en bærbar Pc og over til en ekstern harddisk.

Er der et bestemt program eller lignende man skal bruge (der var ikke noget med den eksterne harddisk) for, at få overført et nøjagtig kopi af ens bærebare drev?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-12-07 13:55

Nu skal i jo ikke kopierer styresystem og programmer men kun dukumenter, billeder, emails, emailadresser o.lign.

Det er bare at kopiere det hele ved at højreklikke det, finde den eksterne disk og sætte ind derovre. Tag lidt adgangen så virker det bedst.
For at gemme sit adressekartotek kan du eksportere det, fra Menuen Filer og så vælge at gemme på den eksterne disk. Det samme med alle dine mails hvis de skal gemmes.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 31-12-07 13:55

Har du Windows XP, så er der en funktion som hedder Sikkerheds kopiering, når guiden åbner kan du vælge om du vil kopiere det hele, eller kun dokumenter med mere, går den bærbare ned en dag, så bruger du også Sikkerheds kopiering, men kører den anden vej, og henter kopien fra din eksterne, find funktionen ved at klikke på Start - Alle programmer - Tilbehør - Systemværktøjer - Sikkerheds kopiering

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 31-12-07 14:10

Tak for svaret o.v.n..

Ja, ja hvor enkelt, men man skal jo vide det først...!!!!

Godt nytår til alle herude....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-12-07 15:51

Selv tak ja man skal krybe før man kan gå Godt nytår !