/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Jeg vil tømme min Hotmail med
Fra : troldenesdhb
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 31-12-07 12:25

Outlook Express. Jeg har set at man kan bruge forskellige programmer, da det jo ikke virker direkte mere.

Nogle der har erfaringer med disse programmer. Eksempelvis Getmail?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 31-12-07 12:31

Hvorfor bruge Outlook Express ? Læs mit tip: http://www.kandu.dk/Tip17114.aspx så kan du hente alle dine hotmails ind i Windows Live Mail, men du skal slette dem i webudgaven af hotmail, hvis du vil slette, tror - jeg ved ikke - har ikke forsøgt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-12-07 12:36

jeg har brugt dette et par år nu og det virker perfekt>
http://www.poppeeper.com/
Henter fra 5 af mine web mail kontoer yahoo/G-mail/MSM
og 7 forskællige pop3 mail adresser på en gang,fedt program,man kan sætte lyd og visuel besked på kontoerne
o.s.v o.s.v

Gratis.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-12-07 12:37
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-12-07 14:16

Den må jeg prøve Manse9933 - *****

Og du får 5 til hvis den virker.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-12-07 14:34

Nyt legetøj Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-12-07 15:15

Det går ikke så godt med at sætte hotmail op - måske er det solen som skinner for meget ind i skærmen. Venter til en anden dag og stiller spørgsmålet i forummet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-12-07 15:28

Sætter du den op med wizard eller manuelt?
hotmail skal man bare sætte e-mail adresse og pass word ind og vælge>
server type:hotmail/MSN/Live i dropdown menuen.
Så skulle det kører auto,husk adgang til pop p
igennem firewall.
I venstre side(Konto)kan du højre klikke et tomt sted>Opret konto (manuelt)

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-12-07 15:35

tror jeg vil prøve tippet fra o.v.n

Tak til alle

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-12-07 15:36

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-12-07 16:00

Selv tak og godt nytår

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-01-08 12:30

Her er så de fem ***** stjerner til Manse9933 for dette gratis multi-mail program.
http://www.poppeeper.com/
Det er et rigtig godt program.
Eyvind.