/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
brugermanual til bilradio.
Fra : transor
Vist : 879 gange
100 point
Dato : 30-12-07 17:55

Er der nogen , som kan hjælpe med en manual til Pioneer DEH-P4500 R.

Sproget er nogenlunde ligegyldigt.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 110 point
Dato : 30-12-07 18:11
Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 30-12-07 18:15

Hvis man har købt den i en butik, er forandleren altid behjælpelig med at finde en kopi!

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-12-07 19:47
Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-12-07 20:24

Jeg fandt manualen hos User-manuals, som Stilkene foreslog.

Jeg har også betalt, men foreløbig intet fået.
Har også mailet til dem , uden svar.

Spændt på om det er et svindelforetagende.

Jeg laer spørgsmålet stå lidt endnu. Måske dukker en op som har manualen.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 30-12-07 20:45

transor, de holder nok juleferie

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 30-12-07 22:14

Angående om det er et svindelforetagende, det kan jeg ikke garantere, men min trustpilot giver intet udslag.
Held med foretagenet. - og Godt nytår

Kommentar
Fra : transor

Dato : 31-12-07 01:18

Nu kostede den 52 kr. Det er jo et beløb, jeg nok kan overkomme.
Men jeg hader at blive snydt.

Har en mistanke om at betalingen foregår via USA men at filen er fra en underleverandør i Polen.
Det kan jo være at der er en vis manuel ekspedition involveret, og man bare skal vente til almindelig arbejdstid.
Det er ikke til at finde en gammeldags postadresse eller personnavne. Så hele foretagenet lugter, og det var ikke et sted jeg ville satse et større beløb.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 31-12-07 10:03

Godt nytår

Det fik jeg ved en fejl ikke med ovenover.

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 31-12-07 10:18
Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 31-12-07 11:14

Det er næsten samme model bilradio som jeg fik stjålet i fjor.. nogen gange undrer det mig hvordan man kan mangle en manual til en bilradio hvis man har købt den originalt.. uden i øvrigt at beskylde dig for noget. Der er nok en forklaring

Kommentar
Fra : transor

Dato : 31-12-07 12:05

Jeg købte radioen på politiets kosterauktion. Der ender den slags hvis politiet finder dem hos tyven eller en hæler, og ejeren ikke har meldt den stjålet og opgav serienummeret.

Harlekin. Du har vel ikke en fjernbetjening Harlekin, som du vil sælge, ?????

Jeg fik her i formiddag endelig den fil , jeg betalte for, så nu er mit problem løst.
Godt nytår

Kommentar
Fra : transor

Dato : 31-12-07 12:10

Til Zibas vil jeg sige at det var godt gået. Filen var der gratis på din link, så jeg havde kunnet spare mine penge.
Jeg havde endda søgt selv hos Pioneer men kun fået en blank side når jeg ledte på den manual.
Pointene går til stikene, som kom først med en brugbar vej.

Godkendelse af svar
Fra : transor

Dato : 31-12-07 12:21

Tak for svaret stilkene.
Du kom først med noget brugbart.
Godt nytår