/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Programfejl ved afslut
Fra : Fattig
Vist : 698 gange
100 point
Dato : 30-12-07 12:52

Når jeg lukker ned for Internet Explore kommer flg. meddelelse:
Iexplore.exe programfejl.
Instruktionen ved "0x6600accc" refererede hukommelse ved "0x6600accc" hukommelsen kunne ikke "read".
Klik på ok for at afslutte programmet.

Hvordan afhjælpes dette gentagende problem?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 13:11

Det ville i første omgang hjælpe gevaldigt at vide hvilket styresystem du kører med...

Det kan vi jo ikke se ud af spørgsmålet....

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 30-12-07 14:42

Styresystemet er XP home

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 15:06

Så starter du med at ryppe op i temp-filer og cookies.....

Altså - kontrolpanel - internet indstillinger - slet tempfiler og slet cookies....

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 30-12-07 15:21

Refi.
Det er hermed gjort, Så vil det vise sig om det hjælper.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 30-12-07 15:38

Så har det vist sig. Det hjalp ikke at slette cookies og temp filer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 15:44

Har du genstartet ????

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 30-12-07 20:46

sådan - kør især punkt 2 (fremhævet her)

1. Åbn denne computer. Der ser du det/de drev der skal ryddes op på - højreklik på drevet og vælg egenskaber - der kommer nu en dialogboks frem - vælg fanebladet generelt - klik på diskoprydning.

2. Vælg nu fanebladet funktioner - klik på undersøg nu og sæt hak i begge muligheder (ret fejl i filsystemet automatisk og søg efter/genopret beskadigede sektorer) - klik på start - vent til der er kørt færdigt. (ret fejl i filsystemet automatisk kører først efter genstart)

3. Vælg igen fanebladet funktioner (hvis du er kommet til at lukke det ned undervejs) - klik på defragmenter nu - klik på det drev der skal defragmenteres (samme som du valgte til punkt 2) - klik på defragmenter nu og lad maskinen udføre opgaven.

Har du flere drev gentager du punkt 1 - 3 .

Genstart din maskine (nu kører der en fejlretning i filsystemet når du er startet op) - når den er kørt færdig er din computer klar til brug igen

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 31-12-07 00:51

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-12-07 19:35

selvtak og godt nytår til dig