/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvor blev de af??
Fra : miniclaus
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 30-12-07 10:20

Er der nogen der ved hvad der er sket med Arto.. Min datter ville blive glad for et svar..

Jeg har også prøvet firmaet bag Arto, der hedder Freeway og de styrer også Dating.dk og et par stykker mere.. Kan ikke komme i forbindelse med nogen af dem overhovedet...

Håber der er en der ved noget...

miniclaus

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-12-07 10:36

Det er vel fornuftigvis blevet lukket da det blev brugt til meget andet end velopdragen opførsel fra nogle af børnenes side.

Måske også at de ikke kunne holde gamle grise ude.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 30-12-07 10:36

http://blog.tv2.dk/escada89/entry183778.html?forside

Der er så meget ballade med alle disse artobørn at siden lukkes.....

Kan være det genopstår i anden form....

Det ses "tydeligt" på Kandu - der er kommet masser at artobørn.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 10:37

Så næste gang er det vel Kandu´s tur....

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 30-12-07 10:39

Den er nok bare gået ned.

Kommer nok i gang igen op af dagen.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 30-12-07 10:46

[CITAT]Det ses "tydeligt" på Kandu - der er kommet masser at artobørn.../CITAT]

uha så skal vi jo passe på med hvad vi skriver, eller lukker Kandu også

[CITAT]1. breezerdk 30-12-2007 00:37Rapportér/anmeld
Hejsa,

Jeg Arbejder for Freeway.dk, som ejer det halve af arto.
Jeg kan sige at arto på ingen måde er lukket.
Sagen er den at Uni2 som hoster vores internetlinie har et kabelbrud i århus.
Vi forventer at vi køre igen ca. kl. 03:00 inat. med forbehold for at der opstår endnu flere fejl ved Uni2 hvilket vi selvfølgelig ikke håber.

Mvh. Rune
Support ansvarlig
Freeway.dk/CITAT]

Men tror nu mere på den her

Hente her fra http://blog.tv2.dk/escada89/entry183778.html?forside

Godkendelse af svar
Fra : miniclaus

Dato : 30-12-07 11:11

Tak for svaret refi.

Så er det jo spændende om det er et totalt brud, eller bare kabelbrud..

Og kan forøvrigt kun sige, at det er med Arto som med alt andet her på nettet, brug den sunde fornuft og fortæl ungerne om de evt farer der kan være i at færdes i et cyberspace.. For der er brådne kar ALLE steder...!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-07 11:12

Ej det er altså ikke rigtigt, at Arto lukker

Der har været ballade med deres server, det samme gælder for Spigo og en datingsite

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-12-07 12:44

Arto kører i bedste velgåenhed http://arto.dk/ du burde nok ha' læst hvad dette svar http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=114705#1291521 inden du godkendte.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 12:51

Ja - ser ud til de kører igen.....

Det var da kedeligt - men godt for Kandu.......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-07 12:59

Yes, Spigo kører også igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 13:03

Så kom arto også lige i TVnyhederne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 13:08

Jeg HAR givet spørgeren besked i en PM....

Vedkommende får jo ikke mails på dette spørgsmål - hvorfor må være et af Kandu´s luner.....

Alle deltagere får mails på lukkede spørgsmål - blot ikke spørgsmålsstilleren....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-07 13:52

Godt tænk Refi

JA, det er møj irriterende at man ikke selv får mail til sine lukkedes spørgsmål (vil jo nødig gå glip af noget sjovt)