/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Føj til fortrukne.....
Fra : hjerterum
Vist : 442 gange
100 point
Dato : 29-12-07 22:51

Hej med jer på min gamle pc med xp kunne jeg når jeg gik på Internet og fandt en god hjemmeside føje den til fortrukne i den øverste bjælke på siden så jeg altid kunne finde den igen…. Nu har jeg fået vista og kan ikke finde en knap der ligner findes den……

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 110 point
Dato : 29-12-07 23:00

ved ikke om jeg forstår dit spørgsmål men hvis du bruger IE7 så er der to stjerner i venstre øverste hjørn den til højre med grønt kryds trykker du på. Så kan du indsætte siden som favorit = foretrukken.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : clou

Dato : 29-12-07 23:01

Ellers går du op på Menulinien og klikker på Favoritter osv.

Clou

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 29-12-07 23:04

0 ////// *****

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-07 23:12

Og sådan får du et favorit-panel frem i venstre side:
Funktioner (med tandhjulet oppe til højre) > værktøjslinier > klik på favoritter

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 30-12-07 00:07

Tak for svaret chaufrat.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 30-12-07 00:25

Selv Tak!!

Godt Nytår

MVH chaufrat