/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Driftsproblemer med Spigo
Fra : psp43
Vist : 414 gange
20 point
Dato : 29-12-07 20:08

Erfarer nogle flere personer end undertegnede at man ikke kan komme ind på Spigo og ikke har kunnet det siden i eftermiddag engang???

Hilsen
psp43

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 29-12-07 20:24

ja det var serveren der manglede strøm , det var det samme med ARto, Dating, cmslib osv ...

men de er oppe igen

vh
D9N

Kommentar
Fra : psp43

Dato : 29-12-07 20:35

ok... men jeg kan stadig ikke komme ind på nogen af dem... har prøvet både arto, dating og spigo...

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 29-12-07 20:45

nej de er nede igen kan jeg se ...

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 29-12-07 20:50

Kan heller ikke komme på www.spigo.dk

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 29-12-07 23:05

nej det er lidt vanskeligt når den server alle 4 ligger på ikke har strøm *S*

Kommentar
Fra : guffii

Dato : 30-12-07 11:47

Jeg vi da håbe at der er betalt for strøm, så det ikke er derfor der er strømudfald.....
Og så tænker jeg på alle os der er guldmedlem og som har betalt for det........ Hvad med de dage hvor vi ikke kan/har kunnet komme ind på Spigo. Håber de bliver refunderet da

Kommentar
Fra : psp43

Dato : 30-12-07 12:15

hej guffi...

Ja, det har jeg også tænkt på... altså om vi får dagen refunderet... for vi nærmer os jo efterhåndet et døgn... tænkt hvad de går glip af af indtægter... det er jo ikke kun spigo, men også andre betalingssider...

Kommentar
Fra : guffii

Dato : 30-12-07 12:28

jeg tror nu nok det snarer er to døgn, efter hvad jeg kan læse de forskellige steder. Der er mange der er totalt forvirret over ikke at kunne komme ind på Spigo, og mange tror det er deres computer/internetopkobling den er gal med.
Men jeg syntes osse at der er mange fejl og tit der er noget galt med Spigo.......

Kommentar
Fra : nina40

Dato : 30-12-07 12:36

Hej...

jeg har ikke kunnet komme på spigo siden kl 17 den 29/12 det er sgu lidt for meget. Vi betaler trods alt rigeligt for vores gulddage. Så snart det er klar igen så skriver jeg til dem.....de kan bare komme til at betale ved kasse 1 for vil sgu ikke sætte mine penge på spil fordi de ikke kan finde ud af at have orden i deres server.....

Selv her idag har jeg prøvet op til flere gange....men nej vi kan ikke komme ind...eller den siger siden kan ikke vises...så det er absolut hos dem det er galt....

Kommentar
Fra : nina40

Dato : 30-12-07 13:05

nej nu kan det sgu da være nok med spigo....så skriver de at det kører her idag 30/12 kl12,30 og så sidder man og spiller og nu gud hjælpe mig om ikke det lort lukker ned igen......

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 20 point
Dato : 30-12-07 16:54

jamen det er en højspændingsledning der var faldet ned , og i skal bede om kompensation på 2 dage for jeres VIP ...

vh
D9N

Kommentar
Fra : nina40

Dato : 30-12-07 18:18

har skrevet til spigo...fik mine spigos og min gulddag igen,........

Godkendelse af svar
Fra : psp43

Dato : 30-12-07 18:25

Tak for svaret D9N.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 30-12-07 18:30

det var så lidt *S*