/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
alo vera til heste
Fra : Dullermaren
Vist : 604 gange
50 point
Dato : 29-12-07 10:10

jeg vil gerne høre om erfaringer med alovera til heste der hoster ...... har kun hørt en forhandlers mening, men da de jo vil tjene på mig ,- efterlyser jeg andre hesteejeres erfaringer

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-12-07 10:28

Forhandleren er ikke dyrlæge.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-07 10:33

Det jeg har kendskab til (til hund og mennesker) virker, så hvorfor ikke også på hest

(jeg er ikke forhandler)

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 29-12-07 11:52

DA VI HAVDE EN HOSTEHEST, VAR DER HELLER INGEN BEDRING, MED ALEO VERA

HVIS DET "BARE" ER EN KORT FORKØLELSE, HAR VI HAFT HELD MED BRONCOSAN FRA MATAS, BLANDET OP I LIDT VARMT VAND, OG KOMMES I MADEN.

DET ER ET DR. VOGEL PRODUKT FLYDENDE PÅ EN LILLE FLASKE, OG DET STOPPER EN LET HOSTE.

EN LÆNGERE VARIG HOSTE MÅ DYRLÆGEN SE PÅ, MEN OFTE ER DET SÅDEAN, AT HESTENE BEHANDLES PÅ ALLE TÆNKELIGE MÅDER, OG LIGE MEGET HJÆLPER DET, DET GÅR MEST UD OVER DIN PENGEPUND OG DIN TID.

PRØV AT SE PÅ OMGIVELSERNE, SÅ SOM: STØVET HALM, MØJE GRUNDLIGT UD HVER ENESTE DAG, DA AMONIAKLUGTEN I DERES GØDNING ER UTROLIG HÅRD VED DERES LUNGER.

KIG OGSÅ EFTER OM DER ER STØVET LOFT OG VÆGGE.

OG SIDST MEN IKKE MINDST, FEJ ALDRIG GULVET I EN HESTESTALD, DET HVIRVLER ALT FOR MEGET STØV OP, SOM LÆGGER SIG ALLEVEGNE.

BRUG I STEDET EN BADEVÆRELSESGULVSKRABER MED GUMMIKANTER TIL AT SKRABE STALDGULVET MED.

DE TING MAN SELV KAN FORBEDRE, ER MAN JO FRI FOR AT BETALE DYRLÆGEN FOR AT LAPPE PÅ.

GOD BEDRING MED DIN HEST, HÅBER FOR DIG DET ER NOGET MEGET KORTVARIGT, ELLERS KOSTER DET EN MINDRE FORMUE, AT PRØVE ALLE DYRLÆGENS FORSLAG, MED SPRØJTER CORTISON OG ALT DET ANDET.

HILSEN
AG112

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-12-07 12:30

Det kommer jo helt an på hvorfor hesten hoster

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 29-12-07 12:57

Det her har ikke noget med Aloe Vera at gøre. men hoste hos heste. http://netdyredoktor.dk/sw34877.asp