/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
au format til mp3
Fra : chicapigen
Vist : 800 gange
300 point
Dato : 28-12-07 22:51

hejsa kandusser

jeg har idag købt en lenco usb pladespiller og når jeg ligger musikken fra lp erne ind på min computer kan jeg ikke høre dem i media player fordi de er i au format, hvordan laver jeg det om til mp3 ??

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 22:53

Er det ikke et spørgsmål om at indstille i det medfølgende program ? Ellers må vi have Super på banen igen igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 22:55

Angående Super, så du mit tip: http://www.kandu.dk/tip17186.aspx den kan også lave mp3

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 28-12-07 23:12

hej ovn jeg kan prøve dit tip jeg vender tilbage

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 23:14

Så er du nemmerlig kørende

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 28-12-07 23:37

hej igen

jeg har downloadet det du skrev med den vil ikke er det mon fordi det er i au format

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 23:47

Er det Audacity du bruger ? Den kan gemme direkte som mp3, kræver bare en mp3 plugin, ellers vælg et andet format til dine lydfiler, det kan indstilles under Preferencer i Audacity, første gang jeg hører om en lydfil som Super ikke vil omdanne, hvis du er interesseret, så står min mail adresse i min profil, send eventuel en au fil, så jeg kan forske lidt, men kun hvis du har tillid til mig !!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 23:48

Mere anonym kan du uploade din au til Peecee og linke til den her: http://www.peecee.dk/

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 29-12-07 00:03

hej o.v.n

der er en mail på vej til dig

tak for du vil hjælpe mig

chicapigen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-07 00:36

Hej, mail med 2 lydklip modtaget, Audacity kan afspille dem og gemme dem som waw som Windows MediaPlayer kan spille (Eksporter som waw) det er Audacity projekter du forsøger at afspille på din MediaPlayer, for det er da Audacity du bruger en lillebitte plugin og du kan eksporte som mp3

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-07 00:38

Og Super kan ikke gøre noget ved au filer der findes flere købeprogrammer som kan, men ingen gratis

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 29-12-07 00:52

ja jeg har audacity det program fulgte med pladespilleren. men kan jeg lave dem om til waw som du skriver og spille dem i media player

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 29-12-07 01:08

Ja når du har indspillet, så klikker du på Fil går ned og klikker på Eksporter som waw, er det slet ikke noget med den lille bitte plugin, så du kan gemme (eksportere) som mp3

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 29-12-07 01:15

Du skal åbne din mediaplayer og i funktioner - indstillinger - kopier musik fra cd indstille den til mp3
længere er den ikke. så er det bare at kopierer fra din pladespiller
coincident

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-07 01:37

Du bør nok tage det seneste indlæg med forbehold, selv om coincident skriver så skråsikker at man skulle tro det passede jeg kan ikke omdanne med Windows MediaPlayer, og tror heller ikke du kan, hvis det måske kan lade sig gøre, bør du komme med hele opskriften, for der er mere, eller virker det heller ikke hos dig

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 29-12-07 01:40

Tak for svaret o.v.n..

mange tak for hjælpen

godt nytår

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-07 01:42

Tak og i lige måde synes nu vi skulle lege lidt med den der mp3 plugin