/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
digital photo frame
Fra : hovsada
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 28-12-07 14:15

Philips 9FF2

Sidder og bøvler med at lægge billeder over fra billedmappen på pc-en---det vil bare ikke lykkes

er HER hjælp at hente ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-12-07 14:36

Digital foto ramme "kører" jo på et memorykort eks. optagelser fra camera.
Hvor lægger du billederne på kortet og hvilket format (jpg eller hvad)

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 28-12-07 15:10

der står i manualen at man kan overføre fra PC via usb...men der sker intet

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-07 16:37

OK - der er flere slags, og den jeg har set i funktion brugte kun memorycard.

Det meste USB udstyr skal installeres sådan.

Medfølgende CD installeres først
genstart
sæt udstyret til.

Uden CD:
start comp.
sæt USB udstyret til

Der skulle gerne komme en grøn pil nede ved uret.
.................(dobbeltklik på denne pil inden USBstikket tages ud)
Nu bør den kunne ses i denne computer

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 28-12-07 16:41

Er dine billeder i .jpg

Der er kun support for .jpg

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 28-12-07 22:54

Har nu fået support af giveren- min søn- som konstaterede at softwaren var besværlig/underlig- men det lykkedes...men jeg må vidst supplere med mere memory, der kunne kun være ca. 200 billeder og jeg har brug for flere..

takker for ulejligheden

Godkendelse af svar
Fra : hovsada

Dato : 28-12-07 22:55

Tak for svaret Eyvind. gir dig points

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-07 10:41

Du har vel set denne manual (bør også være på en medfølgende CD)
http://www.p4c.philips.com/files/9/9ff2cme_37/9ff2cme_37_dfu_aen.pdf
Rul ned til side 9 ( 1.2.6 fotos from memory cards)

Måske er det en idé at bruge et memorykort til at lægge billederne på, da de er ret billige.
Jeg vil foreslå SD-card.