/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
sjov anbefaling
Fra : henham
Vist : 1458 gange
50 point
Dato : 28-12-07 08:32

ved ikke om det spørgsmål høre til her men er der en der evt har at link til sjove anbefalinger.. med et glimt i øjet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-12-07 10:15

Øh til dig eller en du ska udstede og lidt handling så ka det da være at vi kan kreerer en

Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-07 11:11

De kan købes i "spøg og skæmt" butikker over hele landet....

Kommentar
Fra : henham

Dato : 28-12-07 11:34

det er en der holder på den lokale..så vi kunder vil tage lidt gas på hende