/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvordan sletter man messeninge
Fra : halloodk
Vist : 642 gange
100 point
Dato : 28-12-07 02:11

Hvordan sletter man messeninge fra XP pro, (en af unger har aktivret den på en forretnings computer og den køre deværre forbandet fin derudeaf , kan kun log af.). Har kigget i under kontrolpanel /fjern programmer men den står ikke på listen over programer, hvad den burde ifølge hjælpe. Jeg har prøvet at slette den fra stifinder uden held. Er der nogen der ved hvordan man gør?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 02:25

Er det Windows Messnger eller MSN Messenger eller Windows Live Messnger ? Den først kan delvis fjernes fra Kontrolpanel - Tilføj/fjern programmer - Tilføj/fjern Windows komponenter, de to andre fjernes fra Tilføj/fjern programmer, jeg har en ms-dos batchfil som fjerner Windows Messenger fuldstændig, jeg kan godt skriv indholdet af filen her, men jeg kan ikke huske hvilken efternavn den skal have når den gemmes

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-12-07 04:39

http://egerninc.dk/phisk/batch.htm#Hvordan

.BAT

skal kører i cmd
f.eks. comando

C:\xxxx.BAT

enter.

**************************************************
Eller kopier dette ind i start kør>

------------det i mellem linjerne---------

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

-----------------------------------------
>ok
***************************************************
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_messenger.htm

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-12-07 04:40

Start>kør

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-12-07 04:42
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-12-07 04:43

gælder xp's standart messenger.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-07 04:49
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 28-12-07 07:57

Angiv programadgang og -standarder/Tilføj/fjern Windows komponenter

Godkendelse af svar
Fra : halloodk

Dato : 28-12-07 18:36

Tak for svaret Manse9933. og Godt Nytår til alle og tak for svarende.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 18:49

Godt du fik løst problemet, godt nytår