/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Nokia 6085
Fra : ChrisDM
Vist : 766 gange
50 point
Dato : 27-12-07 23:06

Min søster i England har en Nokia 6085 ved Vodaphone og har betalt 2 gang over nettet for at få den unlocked og uden held. Jeg har hørt/læst mig til, at hvis jeg skal betale for en unlocker i DK, så skal jeg hold mig langt væk idet de lokker med løgn fordi der ikke er fundet frem til hvordan man kan unlock disse molbiler endnu! Er der nogen der ved om det er rigtigt. På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : O.B

Modtaget 50 point
Dato : 28-12-07 00:58

Koder over nettet,er kun til at lokke penge ud af folk. Men prøv www.dkunlock.dk Husk du må
ikke sende din mobil,du kan blive snyt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-07 11:20

Citat
Jeg har hørt/læst mig til, at hvis jeg skal betale for en unlocker i DK, så skal jeg hold mig langt

Tro ikke på alt du hører....

Gå du ROLIGT til en "anerkendt" unlocker i DK - den klarer han på stedet...

Så samme link

http://www.dkunlock.dk/

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 28-12-07 17:27

Desværre høre vi rigtig mange historier hver eneste dag hvordan folk som betaler for koder over nettet bliver snydt igen og igen... Netop derfor har jeg også flere gange sagt at man skal se sig godt for når man skal bruge en unlocker. Vi er trods alt nogle som er meget seriøse og driver en ordenligt virksomhed.... En af de ting man kan gøre er jo at se efter en Butik som man kan komme ind i og få lavet det man nu gerne vil have lavet... en anden ting er CVR nummer på de butikker.. Dette viser at butikken er registreret ved Told & Skat og derfor ikke er noget man laver for sjov.
Men kom du bare forbi så skal vi nok hjælpe dig med din telefon..
Hilsen Dan
(helloo.dk)

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 28-12-07 17:30

Ups... Glemte at linke til hvor du kan finde en unlocker....
Nemlig her
http://www.find-unlocker.dk/index.php/index.html

Men husk at gå til selve unlockerens egen hjemmeside for at se hvad han kan og hvornår hans butik er åben... Der kan du også se hans adresse samt telefon nummer...

Godkendelse af svar
Fra : ChrisDM

Dato : 02-01-08 16:41

Tak for svaret O.B.