/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Permanent sletning
Fra : Brygger1957
Vist : 446 gange
100 point
Dato : 27-12-07 22:49

Ønsker min Profil slettet og ophævet, så jeg som nu ikke fremstår på Google med min Email addresse mere.

På Forhånd tak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-12-07 22:51

Desværre det lader sig ikke gøre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-12-07 23:01

Hvad mener du med at du fremstår med e-mail adresse !!!

Hvis det er den e-mail adresse, som du har opgivet til kandu, så er du den eneste, der kan læse/se den, andre brugere kan ikke se den, medmindre du selv har oplyst den i en tråd/spørgsmål.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 27-12-07 23:02

Det kan ikke lade sig gør.

Annuller evt. alle dine aboneringer og ændrer din mailadresse til noget intetsigende feks. nope@nope.we (sidstnævnte ved jeg dog ikke om virker)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-12-07 23:10

Brygger1957 har selv i et tidligere spørgsmål opgivet sin mailadresse. Det kan du ikke klage til kandu over. Men du kan skrive til http://www.kandu.dk/contact.aspx måske de vil slette dit indlæg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-12-07 23:20

Husk til en anden gang, på et site som dette, skriv aldrig din e-mail adresse i et spørgsmål. Den adresse, som du har opgivet til kandu er du den eneste, ja og kandu, som kan se, men ikke brugerne.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 27-12-07 23:24

ans: Okai... Godt så... Så er man jo selv uden om det. DERFOR har jeg oprettet en hotmail jeg KUN bruger til sådan noget gøgl som her.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-12-07 23:35

Hvis det en anden gang er bydende nødvendigt at oplyse adressen offentligt så slør den lidt så den ikke bliver opfanget af spamrobotter.

F.eks. taliskoko[""]tdc-dk

Kommentar
Fra : Brygger1957

Dato : 28-12-07 00:29

ANS :
Kan du har lagt mine spørgsmål og E-mail addresse ud til skue for enhver på Nettet.
Du kan prøve at søge på Lars Brygger .
Det unne jeg ikke forestille mig, at man ville gøre.
Og så må man jo så ganske rigtigt være mer´ varsom med sådanne firmaer som ikke overholder almen skik og anonymitet.

Af skade blir´ man klog

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-12-07 00:56

De fleste spørgsmål fra kandu ligger på nettet. Dit brugernavn er da ikke det eneste der er at finde på nettet. Prøv at søge på andre profiler.

Med hensyn til anonymitet, så har du selv lagt din e-mailadresse til skue i et tidligere spørgsmål, det kan du ikke klandre kandu for.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-12-07 02:31

Kandu er et offentligt forum og du har selv lagt din emailadresse i dette spørgsmål spg95799, det kan du kun laste dig selv for.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 02:41

Har du bare oprettet dig som bruger, med bind for øjnene og uden at læse reglerne først

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-07 05:06

Citat
Kan du har lagt mine spørgsmål og E-mail addresse ud til skue for enhver på Nettet.
Du kan prøve at søge på Lars Brygger .
Det unne jeg ikke forestille mig, at man ville gøre.
Og så må man jo så ganske rigtigt være mer´ varsom med sådanne firmaer som ikke overholder almen skik og anonymitet.

Af skade blir´ man klog

Det er kun dig der kan se den når du søger på google fordi du har din log ind cooki i din browser cache,slet
dine cooki's og søg igen og du vil ikke
kunne se din profil på google(alle andre har ikke din specifikke cooki i derer browser cache så de kan ikke se den) cooki er dit password og email adresse som du
selv skriver ind på kandu og som så bliver lagt i en cooki i din browser cache/cooki mappe og det er kun dig der
har denne cooki i cachen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-12-07 05:07

vis det er din profil du omtaler.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-12-07 06:01

Manse9933 > Brygger 1957 har selv lagt sin email i dette spørgsmål spg95799.aspx

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-12-07 06:09

Okay,jeg troede han snakkede om at han kunne se sin profil på google ,noget skal man jo lave til morgen kaffen up ups og UPS.

Godkendelse af svar
Fra : Brygger1957

Dato : 28-12-07 09:49

Tak for svaret Manse9933.