/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJÆLP Counter strike 1
Fra : viskinge
Vist : 1863 gange
100 point
Dato : 27-12-07 16:04

Datteren har netop fået Conterstrike 1 anthology i julegave, men vi kan ikke få det til at virke.

Kan det spilles/installeres uden internetadgang???? (det bliver ved med at spørge efter internet)

Det er installeret, men forsiden med main menu dukker ikke op (kun noget steam halløj)

Jeg kender intet til det, så hjælp ønskes.

Installation har heller aldrig spurgt efter koden der var med!!

MVH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 16:14

Minimum: 1.2 GHz Processor, 256MB RAM, DirectX 7 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-12-07 16:16

Så vidt jeg ved er Conterstrike et onlinespil og kan kun spilles via internettet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-07 17:07

Counter-Strike er muligvis verdens mest eksponerede spil. Det er elsket af millioner af gamere fra hele verden, som dagen og natten lang sidder og skyder løs efter modstandere, enten lokalt på deres egne maskiner eller worldwide via internettetsfortræffelige mulighed for at koble spillerne sammen i klaner, uanset geografisk tilholdssted i verden, hvor de bekæmper hinanden med sindrige taktikker og håndvåben.

DVS.. din datter burde kunne spille uden at være på nettet

Herfra, hvor netop en spørger om man skal være online, og får svar,,, nej det behøver du ikke

http://www.nettips.dk/p1115.asp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 17:17

Citat
Det kan du kun ved at købe Counterstrike: condition zero, som netop er udviklet til singleplayer.

Du skal nok liiiige have dette med til non-online forklaringen.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 17:17

Det omtalte SKAL være på net....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 17:28

Condition Zero skulle så være med på cd/dvden

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 27-12-07 21:58

Når du køber Counter-Strike 1 Anthology, får du også Condition Zero med, det kan du enten downloade i steam, men det kræver at du laver en gratis account på steam, og her kan du indtaste en nøgle, som følger med den pakke du har købt, og på den måde kan du knytte den nøgle til din steam-id, og så er der nogle andre spil du kan downloade. Blablaba... Men i Condition Zero kan du spille mod computeren, du kan nok også tiløje det fra disken, hvis det ikke allerede er gjort.

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 27-12-07 22:24

#refi
Citat
Minimum: 1.2 GHz Processor, 256MB RAM, DirectX 7 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

Hvor læser du lige det henne?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-07 10:35

ounterStrike 1: Anthology (inkl. Condition Zero) (PC DVD) til PC
Kanjeg IKKE lige finde igen - men her f.eks...

CounterStrike 1: Anthology (inkl. Condition Zero) (PC DVD)

Indeholder:
- Counter-Strike Conditíon Zero og Counter-Strike 1.6 -- multiplayer
- Tour of Duty – tactical single player campaign
- Official CS bot – allows for skirmish play
- Deleted Scenes – bonus single player missions

OBS. Kræver online forbindelse for at installere og spille!
Læs mere om spillet - klik her

Gamespot anmeldelse: - klik her

Herfra

http://www.billigespil.dk/shop/counterstrike-1-anthology-1362p.html

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 28-12-07 15:16

Det kræver ingen online forbindelse at spille, man starter bare steam i offline tilstand, men det er kun i Condition Zero man spille mod bots (computeren), og kræver heller ikke internetforbindelse at installere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-07 17:58

Ja - de må jo være fulde af løgn.....

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 28-12-07 20:50

ja, men det vil nu være rart at få noget respons fra viskinge nu

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 30-12-07 17:48

Du skal have installert steam, og til steam kræves der internet adgang for at kunne lave en bruger-profil så du kan registrere dine spil

http://steampowered.com/v/index.php?area=getsteamnow&cc=DK

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 31-12-07 09:13

Har nu fundet ud af det. Det hun fik i julegave (Conterstrike 1 anthology ) kan ikke installeres komplet uden internet. Man skal åbentbart have condition zero, for at komme igang. Dette medfølger, i det vi havde, HVIS MAN SELV HENTER DET PÅ NETTTET!!!!. Der følger kode osv. med, så man skal ikke betale, for download.

Måtte ud at skaffe en "source" for at kunne klare installationen, uden at skulle være på nettet.
(problemet var også, at hendes bærbare, ikke kunne komme på nettet, men det er også løst nu)

Jeg syntes dog at, det er for dårligt, at der står på pakken, at det hele følger med, men der står intet om at man skal være online, for at kunne installere det.

MVH

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 31-12-07 10:35

Det er jo det jeg har sagt HELE TIDEN.....

De oplysninger jeg har lagt vedr. minimumskrav siger også "internetopkobling".....

Mon ikke det også står på pakken hvis du kigger rigtigt efter....

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 31-12-07 11:08

Nu har jeg ikke lige kassen mere, ved hånden.
Der stod noget i retningen af "med mulighed for at spille på nettet" og spille mod computeren.

Der stod ikke decideret, at man skulle være online for installation, af spillet.

Det er lidt dårligt, at man ikke bliver informeret om dette, når man køber i specialforretning (EB-Games). Det var jo nok source udgaven, de skulle have solgt, som det første.

MVH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-12-07 11:51

Det kan jeg da KUN give dig ret i , hvis det virkelig er tilfældet......

Men det "plejer" nu at stå på pakkerne hvad minimumskravet er.....

Hovedsagen er det lykkedes...

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 31-12-07 14:57

Jamen der står nederst på pakken, ved alle minimum krav er internet en af dem..

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 06-01-08 07:42

Tak for svaret refi.

Også tak til alle andre.

MVH