/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med at slette
Fra : cornax
Vist : 367 gange
40 point
Dato : 27-12-07 03:11

En ven og jeg sad i går og spillede cs.. hvor pludselig harddisken gik i stykker.. den kunne ikke ses på computeren mere og var helt død.. så vi tog den ud.. så ville vi installere "steam" igen.. men den kunne ikke, da det program var installeret på den anden harddisk.. ( det skal lige siges at han har en "c" harddisk med windows og en "d" harddisk til spil).. så vi ville slette steam, men den påstod at det var installeret og når vi prøvede at slette det, så sagde den at den lå på d drevet, og kunne dermed ikke slettet... Hvordan får vi windows til at slette dette program og glemme alt om den gamle ødelagde harddisk? ( vi har allerede prøvet "regedit" og to programmer, heriblandt registry mechanic)... GL

Claes :)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-12-07 09:16

Uden at vide så meget om det vil jeg skyde på at nogle drivere bruges fra drevet med styresystemet og derved er aktive og kan derfor ikke slettes

Mvh sunowich

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-07 11:39

Du har C: med styresystem.
Og D: til programmer.
Ved installation af programmer lægges altid en lille bid i C: og resten på eks. D:
Fjernes den lille bid i C: virker programmet ikke mere.
For at installere programmet igen skal mappen med programmet bare fjernes.
Ligger programmet ikke i en mappe men spredt på D:
Så er der muligheden for at lave en mappe og så vælge at lægge programmet der.
Eks. D:\spilnavn\her lægges spillet - eller med gennemse kan du surfe over til den nyoprettede mappe.

Annuller spørgsmålet
Fra : cornax

Dato : 19-02-08 19:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål