/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Kampsport i Aalborg
Fra : Blatdob
Vist : 508 gange
200 point
Dato : 27-12-07 00:55

Hej

Jeg stopper med at gå til Jiujitsu efter seks år, da jeg ikke kan se nogen fremtid for mig i den klub, som jeg er medlem af.

Jeg vil gerne fortsætte med at dyrke kampsport, men kan ikke lige finde det rigtige.

- Man skal have mulighed for at komme i kamp

- Højde skal ikke betyde så meget

- Det skal ligge i Aalborg

Ellers tror jeg ikke at jeg har de helt store krav. Håber på at få en masse gode ideer

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-12-07 08:08

Jomfru Ane Gade

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-12-07 08:23

Ja, der bliver alle 3 krav da opfyldt

MVH

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-12-07 10:01

Det undrer mig at du spørger her.
Du har dyrket sporten, er inde i miljøet og må da kende til
hvad der sker i området.
Taler i ikke sammen eller lever du i din egen verden.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 27-12-07 10:38
Kommentar
Fra : charmetrolden01

Dato : 30-01-08 15:30

Hej.
Jeg går til karate i Gladsaxekarateklub, og er tit til støvner med Aalborg karateskole
De er rigtigt gode, og har en god klub.
Jeg kan klart anbefale karate, har selv gået til det i snart 6 år.
Du for mulighed for at kæmpe meget, da der inden for den form for karate både er
kata: den tekniske del og kumite: frikamp.
I de felste karateklubber bliver der trænet begge ting ligemeget.
Syntes du skal prøve det.
Jeg er i hvert fald rigtig glad for det.

Kommentar
Fra : charmetrolden01

Dato : 30-01-08 15:41

Hejsa.
Jeg går til karate i Gladsaxekarateklub, og er tit til støvner med Aalborg karateskole
De er rigtigt gode, og har en god klub.
Jeg kan klart anbefale karate, har selv gået til det i snart 6 år.
Du for mulighed for at kæmpe meget, da der inden for den form for karate både er
kata: den tekniske del og kumite: frikamp.
I de felste karateklubber bliver der trænet begge ting ligemeget.
Syntes du skal prøve det.
Jeg er i hvert fald rigtig glad for det.