/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Årsvikar i folkeskolen - hvor på nettet?~
Fra : Nannak
Vist : 1594 gange
20 point
Dato : 14-02-03 11:46

Jeg er interesseret i at blive årsvikar på en folkeskole. Jeg har fået at vide, at der findes en hjemmeside, som rummer alle opslag i København; er der nogen, der kender denne hjemmeside, eller har andre tips vedr. jobsøgning som årsvikar?

Accepteret svar
Fra : karina12

Modtaget 30 point
Dato : 14-02-03 12:51

Hej
Du kan prøve http://www.offentlige-stillinger.dk/sites/cfml/kk/kk.cfm
eller www.ofir.dk

Begge steder kan du tjekke ledige stillinger og begge steder kan du sætte en joagent i gang med at søge for dig. Du vil så dagligt få en mail tilsendt om ledige stillinger.

Mange hilsner
Karina

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 14-02-03 13:40

Hej Nannak

Du kan også prøve på:

http://www.folkeskolenjob.dk

Fusses

Godkendelse af svar
Fra : Nannak

Dato : 17-02-03 08:53

jeg kender godt folkeskolenjob.dk, men den går ikke specifikt på årsvikariater. Sagen er at jeg ikke er læreruddannet, og derfor ikke kan tage en alm. lærerstilling.

Kommentar
Fra : 1011

Dato : 14-05-03 23:20

Du kan finde den eller de skoler, hvor du gerne vil arbejde og skrive en uopfordret ansøgning.

-Carsten