/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
spil og film i hd
Fra : natasja0
Vist : 464 gange
80 point
Dato : 26-12-07 13:33

Hejsa,

Jeg vil om kort tid have både en HD-afspiller (xbox 360) og en blu-ray afspiller (PS3). De skal begge gå gennem et surroundanlæg med egen dvd-afspiller (ordinære dvd-film).
Alle tre afspillere skal have den optimale lyd og billede.

Hvordan får jeg det?

mvh.
Natasja0

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 13:35

Ved at sætte dem sammen

Der følger udførlige vejledninger med begge når du køber dem....

Kommentar
Fra : natasja0

Dato : 26-12-07 13:37

...nu var det mest anbefalinger af forskellige slags surroundanlæg og full HD tv, jeg søgte efter.

Natasja0

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 14:07

Nååå

Det var IKKE det du spurgte om....

Har du ikke nogen af delene endnu vil jeg da foreslå at gå i en butik og få sammensætningen vist på evt. forskellige surroundanlæg.....

Ved valg af surround er der jo flere ting der spiller ind - bl.a. pladshensyn....

Bruger selv panasonic ( ca. 4000.-) og er udmærket tilfreds...

Kommentar
Fra : natasja0

Dato : 26-12-07 14:22

Hver gang jeg i en butik beder en ekspedient om en samlet løsning, får jeg ingen konkrete forslag.
De vil hellere diskutere, om jeg overhovedet har brug for hele tre HDMI-udgange på tv'et.

Jeg spørger derfor om: hvad skal jeg som minimum have for at få den optimale løsning for et surround-anlæg, de tre nævnte afspillere og et full HD-tv, når vi taler om:

- antallet af HDMI-udgange på tv'et
- antallet af HDMI-udgange på surroundanlægget
- antallet af digitale tunere
- antallet af kanaler i surroundlægget
- antallet af lydformater (DTS, Dolby Surround etc.)
- den optimale lyd og billede med gerne få ledninger
Prisen på en samlet løsning tænker jeg er omkring de 20.-25.000 kroner.
Pladsen underordnet.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 90 point
Dato : 26-12-07 14:25
Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 14:56

Du kan jo aldrig bruge mere end en ting ad gangen på det samme fjernsyn.....

Så kan ikke rigtig se problemet - de er jo kun et spørgsmål om at samle kablerne....

Du finder alligevel ikke nogen fjernsyn (eller andre af de ting du vil have ) med tre HDMI indgange.....

Godkendelse af svar
Fra : natasja0

Dato : 31-12-07 10:49

Tak for svaret Stouenberg. Det helt rigtige forum

med venlig hilsen
Natasja0

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-12-07 11:12

- velbekommen og godt nytår...