/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Effekt, begrænsing
Fra : Spotbot
Vist : 514 gange
75 point
Dato : 26-12-07 13:24

Hvor meget ekstra vil det give at fjerne begrænsningen i membranen, altså den der runde plade med et hul i på en PGO black magic (samme motor som HOT 50). Udstødningen er ubegrænset og skiven er fjernet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 13:27

Skynd dig at sætte den skive i igen INDEN nogen kommer til skade.....

Alternativt køb en motorcykel.....

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 75 point
Dato : 26-12-07 14:59

http://thansen.dk/product.asp?c=1580025655&n=1712458020&pn=1712459927
Hvis det er de blanke plader er de der for at beskytte membranpladerne mod at brække, og de gør hverken fra eller til, kun beskyttelse.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-12-07 17:09

Poientjægeren brækker sig atter engang Refi for satan hvordan skal man kunne respekterer dig når du 9 ud af 10 gange lukker lort der er urelevant i forhold til spørgsmålet ud ???? ak

Sunowich

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-12-07 17:10

Og ja jeg svarer ikke for det er der jo en expert der har gjort

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 26-12-07 17:20

Til refi, HAR JEG SAGT AT JEG HAR FJERNET DEN ? !

pas nu på du ikk brækker fingrene på tastaturet

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 26-12-07 17:21

Det er ikke de plader palle, jeg ved godt de to plader sidder der for at membran pladerne ikke slår alt for langt ud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 17:21

Citat
Refi for satan hvordan skal man kunne respekterer dig når du 9 ud af 10 gange lukker lort der er urelevant i forhold til spørgsmålet ud

Lovbrydere hører til bag tremmer - ikke på et køretøj hvor de kan skade andre....

Om du "respekterer" mig eller mit svar rager mig da en høstblomst....

Sandheden har ALTID været ilde hørt blandt småkriminelle.....

Men "vi" har jo sååååå ondt af dem når det går galt - eller synger du julesange til begravelsen.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 17:27

Citat
og skiven er fjernet

JA

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 26-12-07 17:42

Jaa, troede du mente skiven/pladen i membranen..

Har du aldrig brudt en enkel lov refi ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 17:56

Jo - men IKKE bevidst......

Noget andet er jo at OPFORDRE andre til det - så er det ikke længere færdselsloven vi taler om men STRAFFELOVEN.....

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 26-12-07 18:06

Der er heller ingen herinde der opfordrer til at køre på vejene med dem vel,

Der er jo INTET ulovligt i at have en tunet knallert, så længe man ikke køre på vejene..

Så derfor må man da hjælpe alt det man vil, og få alt det hjælp man vil til det. Da det ikke er ulovligt i sig selv..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 18:12

Nej - du har FULDSTÆNDIG ret....

Jeg har heller aldrig påstået andet.....

Du må "tune" scootere alt det du lyster så længe den bliver på privat grund eller bane.....

Jeg gav dig blot "et godt råd".....

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 26-12-07 18:42

Godt så refi,

Citat
Alternativt køb en motorcykel

og ja en motorcykel blir det også til når jeg har et kørekort til en
lige nu vil det hvis være mere farligt/ulovligt end en tunet knallert

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 18:50

Næh...

Ikke hvis du kører på en bane eller privat grund

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-12-07 09:42

Du må ha den igen Refi Hvis du var min hund så sku lære at holde din kæft lukket ellers er det ud i dit kolde ensomme hus alene i natten og nu siger du så noget med at hvis du var min hund ville du løbe din vej (betyder det så mon at vi ikke får dig at høre foreløbig altså med ævledelen? for du ka jo godt, hvis du vil,altså være svarer på det egentlige spørgsmål )Du skulle måske søge ind i politiet eller andet hvor man kan hævde sig på den måde som du byder en del folk her. Du optræder på mystisk vis også i en del menneskers blacklister altså ikke i min Jeg bliver ved til du ka tale ordentligt eller at du går ud i Hundehuset

Sunowits

P.S. undskyld spørger men ................................................................suk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 10:39

Citat
Du skulle måske søge ind i politiet

Hvem siger jeg ikke allerede ER der

Godkendelse af svar
Fra : Spotbot

Dato : 30-12-07 12:08

Tak for svaret pallebhansen.