/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan Kandu ikke ?
Fra : vedikkealt
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 26-12-07 12:57

...sende EN en besked, før ens spørgsmål bliver lukket, efter en måned, eller hvor længe der nu går.

For jeg tror de fleste bare glemmer det, når de har fået svar på deres spørgsmål

Og så ville / kunne dem der brokker sig over, at point ikke bliver uddelt, om ikke andet, så få noget andet, at brokke sig over

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-07 13:06

Jo det ville være smart, men efter 3 måneder burde der vel være kommet et eller andet, som spørgeren kan bruge ellers kan spørgeren uddybe og komme med flere oplysninger, for at få det rigtige svar, ved godt at ikke alle brugere logger ind på Kandu hver dag, men 3 måneder med inaktivitet

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 110 point
Dato : 26-12-07 13:18

Jeg syntes, hvis man stiller et spørgsmål, så er det fordi man vil have det belyst, og når man så har fået et acceptabelt svar, - så lukker man vel sit spørgsmål.
Hvis man åbner en diskussionsforum, så forholder det sig vel ligeså. - Man åbner vel ikke noget som er uden interesse, og når interessen er der, følger man vel med i diskussionen, og på et tidspunkt vil det vel være nok, - også fordi der er mange som ikke forholder sig til emnet, så syntes jeg det er på tide at lukke.
Ja, sådan har jeg det, - noget andet som måske kan forekomme, det kunne tænkes at folk blev syge, og måske indlagt, og ikke længere kan følge diskussionen/spørgsmålet, ja-så vil det forholde sig anderledes, men har ikke et svar på hvordan det løses.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 26-12-07 13:52

Citat
Luk dine spørgsmål

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point

fra denne side http://www.kandu.dk/faq.aspx#25

Så må du selv holde øje med dine spørgsmål.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 28-12-07 22:39

Det at et spørgsmål "står" i 3 måneder, giver dårlig nogen fornuft..

Når mands minde er 7 dage...

Og så koster det for billigt, når ens spørgsmål bliver lukket automatisk...5 point giver hverken respekt eller mening.

Overvejer da at kontakte Kandu, om ikke der kunne sendes en reminder 14 dage før, ens spørgsmål lukkes, det kunne jo sagtens formuleres venligt, og med en opfordring til, hvis man havde fået hjælp, at belønne vedkommende for det....eller omvendt....give et svar på, hvorfor vedkommende ikke mener, at der kommet noget konstuktivt ud af spørgsmålet.

Og så skulle der altså trækkes 100 eller 2 hundrede.

Men kan det overhovedet betale sig, at bruge tid på at kontakte Kandu ?

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 05-01-08 21:27

Tak for svaret stilkene.

Jeg "huggede" lidt med mig selv om, om det skulle være dig eller o.v.n,

Men jeg valgte dig stilkene, da dit svar, var det mest omfattende.

Om end o.v.n. også gav mig ret

Venlig hilsen

vedikkealt