/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Unskyld Nana men Hvordan
Fra : svendgiversen
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 26-12-07 10:35

Jeg er kommer til at bebrejde en forkert nanabanana at hun ikke lukker sine spørgsmål.

Undskyld Nana og fortsat God Jul.

men hvordan kan disse to spørgsmål være stillet af to forskellige profiler?

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=264728

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=210779

Er der to der hedder det samme her i kandu?? Svend

Accepteret svar
Fra : thomas2610

Modtaget 110 point
Dato : 26-12-07 10:38

Nanabanana
NannaBanana

Kan du se forskellen?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-12-07 10:40

- den ene staver "Nanna" med 2 n'er...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 11:00

Det er med stor sandsynlighed SAMME person....

Den "ældste" har MANGE annulerede spørgsmål og får derfor sikkert ikke mange svar på sine spørgsmål - løsning - opret en NY profil

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-12-07 11:01

Svendgiversen? Den anden er ikke mig. Jeg har to profiler her på Kandu, da jeg under det andet navn ville være helt anonym (her afslører jeg jo mit navn Nana!), men jeg ville aldrig oprette en profil, hvor navnet hed Nanna... Det ville jo være ligesom at... kalde Fogh for Marx bare for en afvekslings skyld. Den slags ting sker ikke.
Jeg ved ikke, hvorfor hun "hedder" det samme som mig - altså, Nanabanana, Nannabanana, eller whatever. Men hvis jeg tænker mig rigtig godt om og bruger alle hjernecellerne i min hjerne, såååååååå kommer jeg frem til den løsning at: Alle Nana'er og Nanna'er bliver kaldt Nan(n)abanana og sådan er det bare :) Tænker jeg lidt... derfor er det klart, at der er flere, der kalder sig det... Ligesom alle Frida'er sikkert en gang imellem bliver kaldt Frække Frida. :)

Svend Giversen, god jul, og undskyld forvirringen. Hvis du vil have mine point, vil jeg da gerne oprette et indlæg, hvor du så kan "svare" rigtigt, og så må du få 400 point, eller hvor meget du nu vil ha? Jeg er her kun for at hjælpe andre og selv få hjælp. Dog er det ikke for tit, jeg er på, og det beklager jeg, for jeg kan nu se, at mine spørgsmål lukkes, hvis jeg ikke når at vende tilbage til dem.
Godt nytår.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-12-07 11:03

refi: Vil du så kalde dig selv for re-fis næste gang? eller... ørefi? eller... refie?
Fogh kalder sig jo heller ikke pludselig for Fjogh som dæknavn vel?
Hvis det er mig, du hentyder til som den ældste, så læs lige, hvad jeg har skrevet til Svendgiversen. Også dig kan jeg tilbyde en stor sum point, hvis det frister.

Kapitalisme - my lord

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 11:07

Næh - det frister IKKE......

Tror nu stadig min teori er rigtig....

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-12-07 11:12

Altså, du tror stadig, at Nannabanana er mig? :) Det skal du så også have lov til... :) men glædelig jul og pas nu på ikke at skræmme Nannabanana (jeg mener mig!!!), hvis du konfronterer hende (altså stadig mig) med det.
Hm... står hendes mail ingen steder?

HEYYY, sagde Svendgiversen ikke, at hun skulle skrive tysk stil? Jo, han gjorde. Ergo, der har vi et bevis. Jeg har aldrig haft tysk! Hm... shit Refi, hvad gør vi nu? Du må hellere lave en ny profil, så du kan dække over din lille fejltagelse her...

Jeg morer mig gevaldigt

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-12-07 11:21

Nej Nana, du skal ikke forære mig points...

Jeg er normalt revnende ligeglad med alle de Matador points, der jo ikke er noget værd.
Lige nu er jeg i gang med forskellige analyser af, hvad jeg skal bruge min ekstra fritid til,
når jeg snart går på pension. En af mulighederne er at hjælpe også med andet her i kandu
end min vinter hobby slægtsforskning.

Hvorfor bruge så megen del af sin tid på at samle værdiløse points?
Kan man blive points narkoman??
Hvordan kan de dygtigste samle 4-5 gange flere points end os andre???

Derfor min forhåbentlig kortvarige interesse for points...

Og jeg er en stor modstander af points der blot kastes i grams.
Points bør afspejle viden; indsatsen og evnen til at hjælpe, Svend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 11:40

Citat
shit Refi, hvad gør vi nu

Vi bliver i hver vores "tro"......

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-12-07 11:44

Her er vi to tre stykker der hjælper Nanna ikke Nana med tysk:
http://www.kandu.dk/spg113059.aspx

og her udtaler Nanna sig:
http://www.kandu.dk/spg113905.aspx

med disse afsørende ord:
>Jeg aner ikke, hvordan man lukker gamle spørgsmål, desværre.
>Det er derfor jeg ikke har lukket den.

Jeg har ikke hjulpet hende siden, og da jeg så så Nana uddele 500 points,
kom jeg med min fejlplacerede anklage...
Sorry Svend

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 26-12-07 13:09

Et forslag til Svend Giversen: Kombiner din hobby - slægtsforskning med at skrive dine erindringer!

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-12-07 13:31

Tak for svaret thomas2610.

inden dette svar udarter til noget helt andet, Svend

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-12-07 20:32

Svendgiversen: :) godt. og held og lykke. og undskyld mit flip.

Refi: hehe, tro du bare videre... (Man skal ikke tro, man skal vide!)