/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
coca cola og sodavand dåser??
Fra : pk2dk99
Vist : 680 gange
100 point
Dato : 26-12-07 07:54

Hej med jer

Jeg har et spørgsmål ang coca cola, fana og andre soda van dåser. Hvor kan man køb billigt soda vand dåser i sjælland eller???????? De dåser er dyret i super makered.
Jeg vil meget gerne have adress hvor man kan køb billigt dåser.
På forhånd tak
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-07 08:00

Prisen på sodavand (..også på dåse) er bl.a. bestemt af de afgifter der er på læskedrikke. Derfor bør de koste ca. det samme overalt i landet medmindre der er tale om illegal parallelimport.

Læs evt. : http://www.ks.dk/publikationer/konkurrence/publikationer-2000/20000920-carlsbergs-eventuelle-overtagelse-af-albani/32-afgifter/

..se: 3.2.1.2. Beskatning af læskedrikke

Henvisninger til illegalt handlede varer hvoraf der ikke er betalt skat/moms er ikke tilladt på kandu.dk

Resultatet af henvisninger til ulovligheder vil resultere i dette:

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=78514

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-12-07 08:08

- Ubesvarede 3
- Besvarede 32
- Annullerede 25

Ialt 60

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 26-12-07 08:10

dåser inkl moms...tak

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 26-12-07 08:19
Godkendelse af svar
Fra : pk2dk99

Dato : 26-12-07 08:22

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-12-07 08:25

Kig i de daglige 3 kilo reklamer i postkassen i stedet for at smide dem ud, så kan man disponere i god tid, istedet for sidste-øjebliks-indkøb der er for dyre.

Det er nu sjældent der er dåsevand på tilbud, til gengæld får man 1½-2 liters flasker i nakken.