/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til o.v.n.
Fra : Nanabanana
Vist : 538 gange
500 point
Dato : 26-12-07 00:16

:) værsgo

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-12-07 00:17

øv, prøvede at hæve det til 999 point, men den gad ik? men skriv lige noget, så godkender jeg dit svar

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 510 point
Dato : 26-12-07 00:40

nu ikke overdrive, det er ikke point jeg går op i, er bare glad når andre kan bruge mine forslag til noget til i andre nysgerrige, det handler om dette spørgsmål som Kandu har annuleret: http://www.kandu.dk/Spg108734.aspx Nanabanana og jeg har gennem privat korrespondence fundet ud af at det var ZoneAlarm som spærrede for Messenger, Godt nytår

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-12-07 09:13

Kan du ikke også lære Nana hvordan hun lukker sine spørgsmål?

Tænker især på en tysk stil jeg brugte megen tid på, men der er flere andre, Svend

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-12-07 10:13

O.v.n.: Ok, undskyld med pointene så ;) Det var bare rigtig rart, at du gad sidde om natten og ordne mine computerproblemer, som jeg i flere måneder har haft problemer med, og forskellige folk har endda siddet og og fiflet med det! Uden løsning. Grunden til de mange point er også, at folk, som fx. SVEND GIVERSEN kun tænker på point - jeg ser det hver gang, jeg opretter et nyt spørgsmål; kandubrugere brokker sig. Og ja, det er skide surt at hjælpe andre, når man ikke engang får nogle point for det. HELT ÆRLIGT, hvor er det bare for dårligt. Fy Nana, skam dig over at have et liv ved siden af Kandu og derfor glemme at logge ind på kandu. Ej, helt seriøst, undskyld kandubrugere, som mangler et par point fra mig, og undskyld, I hjalp mig. Eller, i hvert fald prøvede på det.

Svendgiversen: Du kan jo selv lære mig det? Desværre når jeg ikke rigtig ofte herind - derfor lukker spørgsmålene sig selv, hvilket skete med msn-spørgsmålet, og det beklager jeg sq o.v.n. Dig Svendgiversen, som ynkeligt "bagtaler" mig, kan have en god jul. Men nu er jeg lidt nysgerrig, for jeg skriver kun dansk-, engelsk- og franskstile - og dem skriver jeg selv. Hej!

Godkendelse af svar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-12-07 10:16

Tak for svaret o.v.n. - Dette var nu ikke dit svar, men du henviser jo til det, så... :) TAK

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-07 12:27

Selv tak glad for at du fik løst dine problemer, det her bliver sikkert ikke læst nanabanana er i msn underskud

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-12-07 20:34

Hov hov, jeg læser skam alt - må jo til at følge med, da jeg ellers bare for refi og alle de andre på nakken! ;)