/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
HURTIGT!! Sort tunge
Fra : idaw
Vist : 1377 gange
100 point
Dato : 25-12-07 21:45

Min hund har efter et uheld med munden i aften fået sort tunge... Hvad betyder det at den har sort tunge? Nogen der har erfaringer? Og nej, det er ikke sådan en chowchow...

HJÆLP!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 21:48

Ring øjeblikkeligt til en dyrlæge og hør

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 21:48

Hvad for et uheld ???????????

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 25-12-07 21:49

Hun har skåret sig på læben....

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 25-12-07 21:51

Jamen jeg ved sgu ikke hvem jeg skal ringe til... Det er jul, alt har lukket...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 21:52

Det lyder da alvorligt Mit råd Få DEN Øjeblikkeligt Undersøgt Hvis Du Har Den Kær Også alligevel alt andet vil da være Dyrplageri Hvordan opfører den sig ??????????
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 21:53

Der er altid en vagtordning ring til den nærmeste og bliv viderstillet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 21:53

Hvor bor du Ca

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 25-12-07 21:54

Jamen den opfører sig fuldstændigt normalt... Nu ligger den her i sengen ved mig og blir nusset, da dens far kom hjem blev den glad på samme måde som alle andre dage

Det er lige sket for 30 min siden

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 25-12-07 21:55

Jeg bor i Kolind. Djursland...

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 25-12-07 21:56
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 21:57

Altså der må jo være noget galt hvis dens tunge bliver sort måske en forgiftning eller lignende
Mvh Sune

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 25-12-07 21:58

ringer nu

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 25-12-07 22:00

De ringer tilbage...

Tak for hjælpen!! TUSIND TUSIND TAK!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 22:05

Det bare ok vil gerne hører hvordan det går hvis det er ok

Med et ønske om den bedste udgang for din hund og dig Sunowich

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 25-12-07 22:17

Når du får tid, så fortæl hvordan det går,
Jeg turde ikke blande mig, for hvis det er på grund af det uheld, så er det jo Sune der har ret, det kan kun dyrlægen afgøre. men jeg sidder og håber at det er noget den har drukket! hyldebærsaft f. eks.
God jul og held og ltkke med det

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 25-12-07 23:47

jeg sidder også lige og læser med her og det er det eneste rigtige som sunowich har skrevet til dig , ring til dr. dyr og få en snak med dem, det er ihvertilfælde ikke normalt med at tungen bliver sort, jeg er spændt på at høre hvad de har sagt.

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-12-07 12:26

...lyder mystisk... -jeg "lytter" osse lige med...

Kommentar
Fra : idaw

Dato : 26-12-07 12:30

Hej!! Det er en længere forklaring, hendes tunge var farvet af noget hun havde fundet i haven... Dr dyr sagde ihvertfald at hun ellers så fin ud, og idag har hunden det fint...

Tak for hjeælpen, igen:)

Mvh Ida.

Godkendelse af svar
Fra : idaw

Dato : 26-12-07 12:31

Tak for svaret Sunowich.

Jeg var i panik, og du hjalp, STOR STOR tak til dig!!

Knus Ida.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 26-12-07 12:35

Pyyyyh... Det var godt... Det lød som en alvorlig forgiftning, et MEGET underligt uheld eller et slangebid i munden.....
Og så var det bare sorte bolsjer...

Tillykke med det. I den situation er det bedre med en gang for meget hos dyrlægen end en gang for lidt..

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 26-12-07 13:19

iihh det var dejligt at høre at det ikke var noget alvorligt eller forgiftning .

venlig hilsen chicapigen