/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Af hvilke grund ?
Fra : vedikkealt
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 25-12-07 17:04

Jeg har været inde på et spørgsmål, hvor en har skrevet.....

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 9
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 20

Ikke så pæne tal, jeg fjerner fluebenet.
Farvel.

Og så spørger jeg, hvorfor det ?.

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-12-07 17:05

Når spørgeren har tendens til at annulere sine spørgsmål, så er der mange der ikke mener at det er værd at bruge tid på at hjælpe vedkommende

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 17:10

Fordi det er en af dem der bare anullerer spørgsmålet efter fol i timevis har prøvet at hjælpe og så næemest fornærmet siger nå det ku i jo ikke finde ud af så sletter det uden at tildele det der evt. kom nærmest på en afgørelse poientene som jo egentlig er en tak for hjælpen gestus

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 17:11

folk sku der stå den og ikke det......
Og hav en god dag mvh Sune

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 25-12-07 17:22

og disse "oplysninger" findes ved at trykke på personens "navn" derved skulle man kunne danne sig et overblik folks seriøsitet. :D

mvh halvdum

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 25-12-07 17:34

Hej halvdum

NÅ for den da, så må jeg dælme hellere kigge på min egen statistik.

Hilsen vedikkealt.

PS. Ellers aldrig noget jeg har spekuleret over.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 25-12-07 18:03

Der findes nogen med et ekstremt behov for at kontrolere hvad andre foretager sig.
Særligt en der ikke har noget godt at sige til andre, bruger åbenlyst sit liv på den slags.

Lad det ligge og ignorer ham.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 25-12-07 18:28

Hej jomfruane

Her er så min egen statistik.

- Ubesvarede 1
- Besvarede 9
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 16
De 6 jeg har Annuleret, er jo spørgsmål, jeg har stillet, som der ikke rigtigt kom noget brugbart svar på.

Får jeg et brugbart svar, så skriver jeg også gerne en lille - et eller andet, til den der så har svaret, bedst - eller svaret brugbart på dele af spørgsmålet.

Men ofte hader jeg at skulle give point, da der hurtigt kan være flere gode svar.

Hilsen vedikkealt

PS. Bliver alle vores point slettet, her til Nytår, eller køre de videre i al evighed.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-07 19:11

Point kører i al evighed, for at vise at kandu er en god reklamesøjle.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-12-07 19:12

jomfruen er ikke en skid bedre.
Citat
- Ubesvarede 0
- Besvarede 48
- Annullerede 16
- Slettede 0
Ialt 64

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 19:13

Det kører bare derudaf(poientene) men hvis du annulerer et spørgsmål så mener jeg ikke du får stakatrterne tilbage alligevel såe du ka ligesågodt dele ud,som du jo suverent afgør til hvem og hvoffor

Mvh Sune

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-07 19:20

Det er da også værre med ham her:

Annullerede spørgsmål fra e.c........... 24

Det er bl.a også derfor jeg har blacklistet ham.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-12-07 19:28

Er ham der e.c. ikke undskyldt Eyvind?
Noget med en Volvo tror jeg.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-07 19:38

Sig ikke noget om Volvo - nu snurrer der en ægte motorlyd inde i memory'en.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-12-07 21:21

Jeg siger bare B21 i PV544 og 180 km/h.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-12-07 23:39

Man kan jo også annullere et spørgsmål fordi det kom under forkert kategori ved et uheld. Så opretter man det under den rigtige kategori. altså 2 spørgsmål med 50% annulleret

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 26-12-07 00:29

Nå - så fik jeg studeret lidt i - hvad der stod - bag mit navn - det havde jeg aldrig skænket en tanke, at der var sådan en sladrehank der

Og så fik jeg også klikket et andet sted, hvor jeg så fik øje på, at jeg var nr. 106 i denne
måned

Et eller andet sted, prøver jeg at forstå, HVORFOR de point, er så vigtige for nogle, men når jeg skriver et svar ind, så skænker jeg det da ikke en tanke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-07 08:27

Antallet af #Svar siger en del mere om profilens (# Aka) evner som deltager i et forum der baseres på: Bruger til bruger hjælp og vidensdeling ...end antallet af påæng (Superpoint) !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-07 08:31

Ps. 10 gode svar af 10 påæng: Ialt 100 påængår

..er 'bedre' end 1 (én) godkendt kommentar til ialt 100 påæng

..synes jeg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 26-12-07 08:52

Hej molokyle

Det kan der godt være noget om, det du der skriver..

Men omvendt, jeg er en af dem, der kommer forbi. når tid tillader det, og jeg bruger også en del fritid på mit arbejde

Og det der med, at SKULLE ind i alle spørgsmål, bare for at blive set, det ligger mig meget fjernt, og som en skrev til mig, for en tid siden, i forbindelse men en - for gud ved hvilke gang - Blackliste "debat", du kan jo bare springe de første svar over, jooo rigtigt, men hvorfor så overhovedet skrive det

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 26-12-07 14:14

Poængernø er simpelt hen livets vand.
I modsætning til Molokyle ville jeg sætte mere pris på 5 svar á 20 point.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-12-07 14:20
Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 26-12-07 16:23

UUUHHH - så må jeg hellere få udleveret mine point, så jeg ikke får smadret min egen statistik

Og efter lange, modne og seriøse overvejelser, vælger jeg Eyvind.

Og hvorfor så det ?

JO for Eyvind skriver....

Poængernø er simpelt hen livets vand.

til jer.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 26-12-07 16:26

Tak for svaret Eyvind. Og dertil - læs min begrundelse, i mit sidste indlæg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-12-07 16:57

OK - så skal jeg bare finde et spørgsmål til hvor jeg kan gafle 50 point - så er dagens 100 hjemme.

Ps. En alm. bruger kan ikke modtage point.
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=89494

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-07 21:42

Jeg må liiiige rette denne misforståede accept af et forkert svar.

Derfor...

RETTELSE:

På-eng-går-nø.. er simpelt hen; livets and !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-07 21:44

Ps. ...lige meget hvor de kommer fra !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-07 11:28

Sludder:
Citat
Jeg må liiiige rette denne misforståede accept af et forkert svar

Men:
Det kan være et misforstået svar som giver en forkert accept.

Det er det dog ikke