/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
flere mail adresse i Outlook
Fra : palmgren1
Vist : 639 gange
100 point
Dato : 25-12-07 16:49

Hej
Vi er 2 som bruger den samme Pc'er og har hver vores mail-adresse, vores problem er når den første kigger sin mail, får han alt mail der er på begge adresse, vi har hver vores brugenavn til Pc'er så der er 2 konto på den. det er Outlook 2003 vi bruger.
Er der nogle der kan hjælpe mig med det problem.
Med Venlig Hilsen palmgren1

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-12-07 16:51

Funktioner - Meddelelsesregler - post

Kommentar
Fra : peque

Dato : 25-12-07 16:54

Det er garanteret fordi det er TDC i har det igennem.

Der skal du sætte et filter på - således at den kun henter det post til den mailadresse personen nu engang har?
Jeg mener man kan finde en guide hos TDC til dette (DOG kun til Outlook express) Den var sgu lige her - Dog er der lidt andre ting der gælder for Outlook !

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5684

Per

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-12-07 16:55

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 9
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 20

Ikke så pæne tal, jeg fjerner fluebenet.
Farvel.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 25-12-07 16:56

Takker - Samme her

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-12-07 17:01

Ja jeg gider sku heller ikke hjælpe her ærgeli bærvelig son er det når nogle værdsætter andres hjælp

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-12-07 17:04

Du opretter forskellige profiler i Outlook under kontrolpanelet, og så vælger i hver jeres profil når i logger på