/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
gæld i brugt bil
Fra : Guchigu
Vist : 379 gange
70 point
Dato : 14-02-03 08:47

Jeg skal købe en brugt bil.
Hvordan sikrer jeg mig at den ikke er behæftet med gæld ?

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 70 point
Dato : 14-02-03 10:30

Hej Guchigu

Ring til bilbogen

Spørg hos Bilbogen
Hos Bilbogen ved retten i Århus kan du få oplyst, om nogen har pant eller ejendomsforbehold i bilen. Har nogen det, risikerer du at miste bilen, selv om du både har betalt den og fået den udleveret. Du skal ikke betale sælgeren, før du er sikker på, at den som har pant eller ejendomsforbehold i bilen, har fået, hvad de har til gode.
Bilbogen, telefon: 86 12 91 45
Du skal oplyse bilens stelnummer til Bilbogen for at få oplyst, om nogen har pant eller ejendomsforbehold i bilen.

MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : Guchigu

Dato : 14-02-03 12:25

Hej Brian
Tusind tak for det gode svar.
MVH Teddy