|
| pgo comet begrænsninger Fra : neccc | Vist : 2376 gange 100 point Dato : 23-12-07 22:25 |
|
Jeg har lige et spøgsmål omkring en pgo comet, jeg er ved at sætte den i stand, og jeg vil gerne have den er lovlig, men den kører 45-50 stykker på lige vej, udstødning er 100% lovlig med blindrør og det hele, og der er ring vario kan se den aldrig har været rørt, men hvad kan det så være der får den til at kører så stærkt ? har ikke tjekke cylenderen endnu, men kan det være noget andet?
| |
| Kommentar Fra : madmax2 |
Dato : 23-12-07 22:52 |
|
Citat men hvad kan det så være der får den til at kører så stærkt ? |
GODT TILKØRT.
KAN DU IKKE FINDE FEJL, KAN POLITIET SIKKERT HELLER IKKE.
MEN DET KAN VÆRE RULLERNE, DER ER FOR TUNGE.
HVILKET GØR AT DR BLIVER SLYNGET LÆNGERE UD,
OG DERMED / ? KOMMER LÆNGERE OP PÅ VARIATOREN =
STØRRE HASTIGHED.
MENER AT HUSKE AT MAN HAR KUNNE KØBE BREDERE ''REM'' TIL VARIO´en
HVILKET OGSÅ SKULLE ØGE HASTIGHEDEN
| |
| Kommentar Fra : simon-ms |
Dato : 24-12-07 14:47 |
|
Det kører de åbenbart(i hvert flad på spedometer) for det hvor jeg tog knallertbevis kørte deres lovlige cometer også ca 45 på spedometeret og jeg tror også de kørte deromkring i virkeligheden, men hvad med lovligheden at en helt ny scooter fra forhandleren der køre en 40-50 km/t? hvem står med aben, en selv eller forhandleren?
| |
| Kommentar Fra : Spotbot |
Dato : 24-12-07 16:23 |
|
til madmax2
Uanset hvor tunge rullerne er, kan den ikke slynge dem længere ud da sidder en skive i mellem variator og remskive/blæserhjul
| |
| Kommentar Fra : neccc |
Dato : 25-12-07 23:11 |
|
ok, hvor sidder den prop i luftfilteret, har nemlig læst lidt om det, og hvad dysse skal den kører med som std?
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|