/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
banner rotation
Fra : CarstenGP
Vist : 622 gange
100 point
Dato : 23-12-07 21:29

Er der nogen, der kender et SIMPELT banner rotations program?
Jeg har indtil nu brugt Phpmyads. Men det kan ikke køre på windows 2003 server.

Jeg skal bare bruge noget simpelt...

Phpmyads er blevet til noget, der hedder openads.
men her skal man både oprette admins, annoncører, udgivere, kampagneledere og alt muligt P*S.

Jeg har brug for et program hvor jeg kan lægge nogle bannere+url'er ind,
og så sætte en iframe med kode ind hvor bannerne så bliver vist.

Jeg har ikke bruge for statestikker, automatisk kampagnestop og guderne må vide, hvad de finder på. Giv mig for himlens skyld noget nemt, hurtigt og gerne gratis...

Har du et bud?

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 23-12-07 21:30

Og det skal jo nok være noget med MySQL, da det vist er det eneste der kan køre på Windows 2003 server.

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 23-12-07 22:20

Citat
Og det skal jo nok være noget med MySQL, da det vist er det eneste der kan køre på Windows 2003 server.

ER DET PÅ DIN EGEN hjemme SERVER, ELLERS FINDES DER MASSER AF DISSE PROGRAMMER
SOM KAN BRUGES TIL BEGGE / PHP -ASP - HTML.
MEN ER LIDT I TVIVL OM, HVAD DU EGENLIGT. lige mener.

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 23-12-07 22:21

pRØV AT SØG PÅ ..AMARA..

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 24-12-07 07:04

Brug samme teknik i javascript som dette: http://www.hypergurl.com/linkrotation.html

..altså: http://www.html.dk/scripts/javascript/00018/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 24-12-07 12:28

Så tror jeg hellere at jeg holder mig til openads.
Det er godt nok røvtræls at finde rundt i, men det fungerer dog trods alt.

Havde bare håbet på, at der fandtes en simplere udgave.

Men tak

Godkendelse af svar
Fra : CarstenGP

Dato : 24-12-07 12:28

Tak for svaret molokyle.