/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
hjælp til halskæde
Fra : 0alfen0
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 23-12-07 21:22

hej, jeg har mistet en halskæde jeg engang fik af min morfar, og nu vil jeg så gerne købe mig en ny, jeg vi prøve at beskrive den så godt jeg kan :)

det er en tynd guldkæde med et vedhæng af en skorpion
vedhænget er en cirkel med en udskåret skorpion i.

jeg håber at det er nok, ellers må i lige smide en besked så prøver jeg at beskrive det bedre:)

jeg ville blive meget glad hvis i kan hjælpe mig med at finde et sted hvor jeg kan købe sådan en halskæde, eller bare vedhænget

på forhånd tak

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-12-07 21:32

Har du været i en ganske almindelig guldsmedeforretning, der kunne man købe alle de forskellige stjernetegn netop som du beskriver den...

Kommentar
Fra : 0alfen0

Dato : 23-12-07 21:37

har jeg ikk været endnu, vil nemlig gerne finde et sted jeg ved har den så jeg ikke fare rundt i 1000 butikker for at finde den

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-12-07 21:37

Her findes noget lignende, dog ikke det helt identiske:

http://www.ninashop.no/index.html?lang=no&target=d21_Smykker_til_stjernetegn.html

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 23-12-07 21:45

Halskæden kan du sikkert købe hos enhver guldsmed.

Jeg vill nu spørge hos en guldsmed om vedhænget. Hvis forretningen ikke har det hjemme kan det sikkert skaffes, eller du kan blive henvist til hvor du kan købe det.

Trist at miste noget, som man har været glad for (nostalgi)

God

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-07 21:48

Jeg ved at dette ikke er dit stjernetegn http://www.aarhuskram.dk/?vf=viewevent&vm=14213&vi=200823 men er det ikke i den stil du leder efter.

Kommentar
Fra : 0alfen0

Dato : 23-12-07 21:49

jo det er lige den stil :)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-12-07 21:55

Din beskrivelse lyder nem nok at finde ud af, jeg tror det er fra den serie der ser ud som i linket her...det er bare ikke skorpionen.

http://www.guloggratis.dk/mode/accessories/smykke/annonce/1860107

Jeg ved desværre ikke hvor du får sådan en, for det er mange år siden de var på markedet.

Men led efter den i eks. den blå avis, gul & gratis..o.s.v.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-07 21:58

Jamen dova, så fandt vi begge en skytte

Tag kontakt til en guldsmed, han hun kan fortælle dig om den slags stjernetegn stadig bliver lavet.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 24-12-07 01:55

Citat
har jeg ikk været endnu, vil nemlig gerne finde et sted jeg ved har den så jeg ikke fare rundt i 1000 butikker for at finde den

Det behøver du jo netop heller ikke, du går bare ind den første den bedste...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-12-07 01:59

Citat
Jamen dova, så fandt vi begge en skytte

Næ.....det var en vægt

Kommentar
Fra : iah

Dato : 24-12-07 08:54

og god eftersøgning...

Godkendelse af svar
Fra : 0alfen0

Dato : 04-01-08 08:42

Tak for svaret ans.