/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
hjælp til træpiller
Fra : snaken
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 23-12-07 21:14

Hej. En kombination af juletravlhed og arbejde har desværre bevirket at jeg har glemt at få bestilt hp træpiller tids nok så vi kan overleve julen i varme.

Er der nogen som kan sælge/låne mig ca. 50 kg indtil jeg kan få købt noget efter jul?

Jeg bor i Vojens/Haderslev området.

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 23-12-07 21:38

Har de ikke på den lokale FODERSTOF /

Kommentar
Fra : snaken

Dato : 23-12-07 21:45

Måske, men de holder jo lukket nu.

Accepteret svar
Fra : f.elsborg

Modtaget 50 point
Dato : 24-12-07 08:32

Jeg har, men jeg bor på midtsjælland.

Jeg mener jeg ind i mellem har set nogen på tankstationer. Prøv at ringe rundt.

Vh.
Finn

Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 24-12-07 09:38

Tak for svaret f.elsborg.

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 24-12-07 15:01

Takker for pointsene - og håber du fik løst problemet, så julefreden er sikret i det lille hjem

Hav en god aften