/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
<MOLOKYLE> pt. på årets 9. pla
Fra : Guild
Vist : 698 gange
500 point
Dato : 23-12-07 17:04

Jeg skal have afgivet nogle point, så de ikke bliver beskattet i det nye år.

Fakta:
Netop nu er <Molo> på dette års 9. plads = 27.406 Point
I 2006 sluttede <Molo> på en 7. plads = 30.846 Point

Nu kommer mit spørgsmål (1-X-2):
1 = <Molo> får en bedre placering
X = <Molo> bliver på en 9. plads
2= <Molo> mister sin 9. plads og dropper ned

Første rigtige svar modtager 500 Point i starten af det nye år ! Hvis du også kan svare på hvilken plads <Molo> rykker op til / eller dropper ned til er der extra point.

Lad dette være startskud til en vanvittig slutspurt i "Top-10"

Glædelig Jul og Godt Nytår til alle Kandu'er. Jeg har ikke været særlig aktiv i år, men der har været en fornøjelse at følge og lære af de mange seriøse tråde igennem 2007.

/PG

Til <Molo>. I år fik jeg desværre heller ikke tid til at skrive din fødselsdagssang. Det kniber lidt med tiden .. når man er "arbejdsramt"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-07 17:12

Jeg har nemlig 2002 påænger jeg kan hælde på et spørsgmål i css som du ikke kan undgå at svare på.

Snyd.....................næ - alm. fedteri.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-07 17:12

du - molokyle.................

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-12-07 17:24

Molo er på en 10.plads

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-07 17:29

dabj >
Citat
Netop nu er <Molo> på dette års 9. plads

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 23-12-07 17:29

Hej dabj
Absolut ikke forstået. Har netop checket, og begge point-tal er stadig gældende (på min skærm)
/PG

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-07 17:31

Molo er på 10. plads i månedens bedste.
http://www.kandu.dk/topmonth.aspx

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 23-12-07 17:43

Hej Eyvind,

2002-Point ? Er det numerisk eller årstal ?
Hvis de er fra året 2002, skal du nok oprette en pensionskonto her på Kandu .. gad vide om det er muligt ?

Har forsøgt at indsætte nogle gamle point på en "Kandu-højrente-konto", men der er ikke kommet et retursvar fra "direktionen"

/PG

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 18:41

Jeg vil ha Disken igen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-07 18:57
Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 23-12-07 19:39

I Guder...

PÅ-ENG-HYSTERIKKEN ..eller hedder det: Point historikken?

..vil ingen ende tage !

..og selvfølgelig vil jeg, uden at sky nogen midler, påængsnyd, om så det skal være; slå ALLE tidligere tiders rekorder ..eller tangere? ..placeringen som nr. 1 (NUMERO UNO )
..i kategorien SMALSNAK (smalltalk)
..for; Gud ved hvilket år i træk?
..til stadighed kommenteret af mig selv, ...selvfølgelig
..i selvgode, selvovervudrende og selvsmagende superlativer

You better watch closely now !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:42

DISKEN DISKEN DISKEN DISKEN

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-07 19:44

Vil liiiiige benyttte lejligheden til, at kommentere en smule yderligere

Jow... jeg ved godt at der var en 'stevafjel' i ovenstående indlæg:

selvovervudrende = selvovervuderende !!!

Jeg sku' bar' li' se om I var vågne?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-07 19:46

dr_dem ->

Det hedder altså:

DUSKEN DUSKEN DUSKEN DUSKEN

</MOLOKLE>

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 19:47

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-07 19:49

Guild ->
Citat
Det kniber lidt med tiden .. når man er "arbejdsramt"

Skal det forstås som, at man som jeg; er begndt at få penge for at arbejde?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-12-07 21:20

Hva faen molo har du åbnet en gave før tid Der tænker jeg på et nyt tastatur siden du nu plusli ka skrive nogenlunde pænt
Så er der ikke så lang igen før ham ders føsdag ....det mærkes tydeligt på ungerne her de er helt kulrede meeen selv om den trykkende alder kan jeg da godt huske hvor uendelig lang tiden ku snegle sig deruaf Hi hi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-07 22:01

Giv pointene til molokyle, profilen hører naturlig hjemme på en klar førsteplads i samlltalk, når det gælder om at snakke med sig selv grin i bare

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-07 06:30

Sunowich -> Brugt Cherry standard tastatur ... fra Kirkens Korshær ... 20 kr.

http://www.cssboxing.com/temp/keyboard.jpg

http://www.cssboxing.com/temp/cherry.jpg

http://www.cssboxing.com/temp/ha.jpg

o.v.n. ->
Citat
..snakke med sig selv

Man skal bare stå tidligt op
Så er der ik' andre at nakke med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-07 06:35

Sunowich -> Jeg tror desværre børnene kommer til at vente forgæves i år:

http://www.cssboxing.com/temp/julehit.jpg

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Guild

Dato : 01-01-08 13:55

Tak for svaret >molokyle<.
Een forsøgte at "skyde" .. men forkert, så du får points !
Lad dette blive starten til "numero uno" i 2008
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-01-08 16:42

Danke Well... Guild

..så må jeg jo se; om jeg ka' lev' op til får-vænt-næng-nar-nø?

</MOLOKYLE>