/ Forside/ Teknologi / Udvikling / SQL / Spørgsmål
10  smorch 260
Oprette MySQL database
Fra : hr_hvalsoe
Vist : 711 gange
50 point
Dato : 13-02-03 22:47

Hej allesammen

Nu stiller jeg altså spørgsmål igen vedr. MySQL - jeg kan ikke oprette en database i MySQL´s winmysqladmin.

Jeg ved godt, at man skal højreklikke under 'Databases', og at der dermed skal komme ca. 6 funktioner frem (flush host, flush logs, flush tables, flush threads og så to mere til at oprette en databse). Mit problem er bare, at der ikke fremkommer nogle funktioner med mulighed for at oprette en database - jeg har set på et skærmudklip, at der skal være sådanne. Hvad mangler jeg at gøre??? - Er der ikke nogen der kan give et konkret svar (eller et formodet svar!). Jeg har kigget på 1000 MySQL sider nu - jeg kan ikke finde nogen hjælp.

PS. Jeg har installeret en driver til MySQL.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : pcservice

Modtaget 50 point
Dato : 29-04-03 22:27

Der er hjælp på følgende adresse http://www.mysql.com/downloads/index.html

Godkendelse af svar
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 01-05-03 06:55

Tak for svaret pcservice.