/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Explore svarer ikke
Fra : USJ9
Vist : 569 gange
400 point
Dato : 22-12-07 13:55

Er ved at blive sindsyg. Hver gang jeg skal ind på forskellige sider, går der ikke lang tid inden at meddelsen kommer " Explore svarer ikke". Kan så ikke komme videre. Selv om jeg lukker en anden explore op, kører det hele bare endnu mere langsomt. Jeg er så nødt til at genstarte pcén op til flere gange. Har prøvet at scanne med al verdens programmer men det hjælper ikke. Håber at en eller anden har løsningen på mit problem, som driver mig sindsyg... Har brugt Spybot, xoftspy, Ewido, Spywareblaster mv.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 410 point
Dato : 22-12-07 13:59

Prøv at gå ind på window update,læs dette>
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=34140

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 22-12-07 13:59

Efter sidste opdatering fra Microblød har der været vrøvl med IE7 og IE6. Jeg bruger Firefox indtil der kommer en rettelse fra MS.
Firefox kan hentes her:

http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-12-07 14:03

Der skulle være en midlertidig rettelse på win update,jeg hentede den i går.

Kommentar
Fra : Saba4ever

Dato : 22-12-07 14:20

Prøv Mozilla Firefox... den er nr 1 i internet systemet..!!

Jeg bruger den selv. og har brugt den i 3 år og har ikke haft problemer med den--!!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-12-07 15:17

Har du prøvet en systemgendannelse - til en dato før problemet opstod?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-12-07 18:27

Man må nok sige, at Micorsoft har vi ikke altid været heldige med!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-07 08:01
Godkendelse af svar
Fra : USJ9

Dato : 23-12-07 10:21

Tak for svaret Manse9933. Så virker det igen.