/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Fodbold Uefa 2008 Adidas bold
Fra : patrickfridal
Vist : 612 gange
100 point
Dato : 21-12-07 16:14

Har fået fat på en Uefa 2008 Adidas fodbold. Dem til Uefa cuppen. Er ikke klog på fodbold, den er vundet i en konkurrence og det er der jeg har min viden fra.
Splinter ny aldrig pumpet op eller noget som helst.

Er det en der har nogen værdi eller kan hunni ligeså godt æde den?

Kan se mange læderbolde koster omkring de 800 kr.

Ville være rart hvis nogen havde en idé om hvad sådan en læderklump er værd, hvis den altså er noget værd.

Her er et billede af den: http://peecee.dk/?id=86198

-God jul

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 21-12-07 16:38

Den slags er et samlerobjekt, men har ikke nogen speciel værdi undtagen som ny fodbold naturligvis....

Den havde faktisk været mere værd hvis den havde været brugt i en bestemt kamp.....

sådan er det med den slags - ligeså sportstøj osv.....

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 21-12-07 17:15

Ved heller ikke meget om fodbolde, men mener at have læst et sted, at de bolde de skal spille med til VM, har optisk måler og kan hvis det rigtige udstyr haves, vise om bolden har været over målstregen.
MVH chaufrat

Godkendelse af svar
Fra : patrickfridal

Dato : 28-12-07 11:28

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-07 11:34

Selv tak....